Gisteren voor een pretecho geweest en we hebben te horen gekregen of we een jongetje of een meisje krijgen. Ben benieuwd of jullie tot dezelfde conclusie komen als de echoscopiste.
Haha, ja, kon het pijltje helaas niet wegpoetsen en had niet eens door dat ze die erbij had gezet totdat we thuis waren en ik rustig de tijd had om de fototjes goed te bekijken. Maareh, je hebt het helemaal goed!! We krijgen een ZOON!!!!
@lennylen...Je foto precies vanaf de zijkant kijk maar een pagina's terug dan zie je het wel. Zelf had ik t speciaal even gevraagd Het is trouwens ook pas vast te stellen van week 12 tot 14. Dus dan was je zowiezo nog te vroeg geweest.
@ster.. als eerste natuurlijk gefeliciteerd met een zoontje! en ze zetten als je het geslacht wilt weten( en je krijgt er een fototje van mee) er een pijltje bij zodat je thuis ook nog weet waar me moet kijken @marjolein.. op de onderste foto kan ik geen NUB ontdekken maar die erboven is ook duidelijk een meisje!
@marjolein.. ik heb je eerste echo foto die je had geplaats 2 pagina's terug even bewerkt zo zie je dat het ruggengraadje en de NUB gelijk aan elkaar lopen en zelfs iets naar elkaar toe. de andere foto lag het ruggetje iets te krom waardoor ik niet de streepjes er goed bij kon zetten. Bekijk bijlage 90298
@madelief.. nee sorry.. het kindje ligt met de rug naar ons toe dus dan kunnen we geen NUB zien. het moet echt een profiel foto van de zijkant zijn.
ok dan horen we het wel later, heb met 2,5 week weer een echo maar dan ben ik dus al 17 weken en dan gaat het niet meer toch???? liefs Es
@madelief.. ben 17 weken kan je zelfs vragen of ze tussen de beentjes willen kijken want als je kindje er goed voorligt dan is het geslacht al te zien.
Dat heb ik bij Laura ook geprobeerd maar hij wilde het pas rond de 20 weken bekijken erg he hahahahahaaha. maar die paar weekjes kan ik wel wachten hoor nog 5 weekjes en dan weten we het, het word in iedergeval een baby liefs Es
ja dat kost gelijk weer 100 euries en die paar weekjes kan ik wel wachten hier in duitsland ben je bij 1 gyneacoloog en kan je niet eventjes wisselen voor een echo, alleen een 3d echo maar ja die kost dus rond de 100 euries liefs Es
Je hoeft toch niet perse een 3d In belgié en nederland kun je een 2d ( geslachtsbepaling) voor rond de 20a 30 euro doen. En ik kan ook niet wisselen van gyn hoor hihih