Update! Bericht gekregen van mijn vlokkentest: helemaal goed. Gelijk geslacht te weten gekomen, en het is een meisje... Ik geloof dat er maar 1 iemand die dat zei, wat grappig!
He verdorie, dat dacht ik al! Ik heb helaas maar 1 foto meegekregen! Maar goed, moet ook eigenlijk niet zeuren, omdat ik het in eerste instantie niet wilde weten. Maar nieuwsgierigheid slaat toe
Bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels diverse pretecho bureau's gebeld en het bureau wat de kortste wachttijd had kan ik op 26-8 terecht en dan ben ik 17wk en 4dgn. Dus nu wordt 26-8 DE datum
Hey miss dee leuk dat je ffies laat weten!! Heb ffies terug gezocht en zover ik t zag zei iedereen jongen... Raar he dan klopt het dus niet altijd blijkbaar!! Super dat de uitslag verder ook goed was zeg!!
@mumtobe.. op de 2e foto zie ik helemaal geen NUB.. de eerste foto zie ik hem wel maar omdat ik niet kan zien hoe het uiteinde van het ruggengraatje loopt durf ik geen uitspraak te doen sorry!
Mumtobe een jongentje denk ik! Irisje ik zier helemaal geen NUB op de foto's..... Nog meer gokjes voor mijn foto's?
hallo, hier een echo foto van mij is genomen met 12 weken maar volgens 2 metingen zou ik toen 12,2 weken zijn. ik heb na het hele topic gelezen te hebben zelf ook een vermoeden maar wil graag van meerdere mensen bevestiging. Alvast bedankt!
hier nog een extra foto misschien ook nog wat op te zien maar het ruggetje ligt hier wel erg krom dus ik denk zelf dat op de eerste foto meer te zien is alvast bedankt
Ben benieuwd Vandaag kwam mn tante de papegaai ophalen. Die had hier gelogeerd omdat ze met vakantie waren. Als bedankje kregen we een rompertje met rose en een soort wollenpakje Hoop dat t toch maar n meisje word dan. Alleen mn mannetje en schoonmoeder denken een jongentje. Maar we gaan t vanzelf zien
nou hier van mij een heel slechte foto, sorry..kon echt niet beter, maar volgens mij duidelijk genoeg...ik heb zelf al mijn idee, wat mijn gevoel zegt de hele tijd is anders dan wat ik op foto zie.....tell me what you think!!