@thriska.. omdat de foto zo klein is kan ik het niet echt goed zien of de NUb er op te zien is.. op de 2e foto zit het beentje voor de NUB dus daarop kan ik sowieso niets zien.. als ik een gokje zou moeten doen op basis van de 1e foto zeg ik een meisje maar ik weet niet zeker of het de NUB is dat ik zie.
heb m iets geprobeerd te vergroten.. was ff uitvogelen maar volgens mij gelukt.. Zal best kunnen hoor dat de nub niet te zien is. gelukkig heb ik over 2 weken weer een echo dus misschien dan meer geluk!
@Trishka Ik weet niet zeker of het de NUB is die ik zie, maar als dat hem is dan denk ik dat jullie een meisje krijgen.
jeetje zou wel speciaal zijn (zijn in april helaas ons eerste meisje met 17 weken zwangerschap verloren)... afwachten maar, ik laat t natuurlijk weten of jullie gelijk hadden! Ennuh, als anderen nog een gokje willen wagen zou ik dat natuurlijk erg fijn vinden ..
Marije en Wen1975 zouden jullie ook nog even naar mijn echo willen kijken? Op blz 228! Super bedankt!
Misschien een hele domme vraag maar wat is de NUB??? En hoe kan je dan zien of het een jongen of een meisje is???
@blijmeisje.. als het de nub is dat ik zie zeg ik 95% zeker een meisje.. @thriska.. met de uitvergrote foto zeg ik indd ook nog steeds een meisje. ben benieuwt of je over 2 weken weer een mooie foto krijgt.
@2g4e.. het is al vaker uitgelegt in dit topic.. maar bij deze nog een paar sites waar het op vermeld staat Ultrasound gender study - how accurate are fetal sex determination scans - Baby2see.com Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com
thanks lieverds, wauw wou dat t al 4 tot 5 weken verder was en we t te horen kregen van de echoscopist .
Hallo meiden; Ik ben toch zo benieuwd wat jullie denken dat ons kindje is?? Ik ben inmiddels bijna 20 weken zwanger en de 20 weken echo is achter de rug weet alleen niet wat ons kindje is want mijn man wil het niet weten ben dus wel benieuwd wat jullie denken een 2e knulletje voor ons of ons 1e dochter??
@fiona.. omdat het kontje opeens best stijl omhoog loopt twijfelde ik wel een beetje maar ik ga voorzichtig voor een meisje. hoe ver was je op deze echo?
Hallo allemaal, Wilde even laten weten dat we de gelukkige ouders zijn geworden van onze dochter Noortje. Dus ook bij ons hadden velen waaronder ook alle nub experts het goed. Groetjes Marjolein
@marjolein gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Noortje.. Geniet ervan!! @fiona.. dat is eigelijk nog iets te vroeg voor een NUB bepaling.. ik had mijn echo van 11 weken en 4 dagen hier gezet en iedereen zei dat het een jongen zou worden (behalve dayenne) omdat de NUB al iets omhoog leek te staan.. het is toch echt zeker een meisje dus dat ik in me vorige berichtje zei een meisje blijf ik bij maar de NUB kan nog steeds omhoog gaan staan waardoor het toch een jongetje is.