Hallo Nub-experts! Ik heb vandaag de 12-weken echo gehad! Loop een tikje achter, dus naar 11 weken en 6 dagen gezet. Vind ik een beetje gek, want ik weet exact de dag van bevruchting, maar goed. Omstreeks zaterdag 23 april nu dus Volgens mij heb ik helaas geen goede nub-foto's, of zien jullie toch iets? Kus, Botervliegje
Heyy botervliegje!!! Twaalf weken lkkr hoor! Geniet ervan hebben jullie verdiend Ik zeg een meid maar van wanneer is deze foto? Groetjess
Thanks, S1986! Van gisteren, precies 12 weken! Of dus 12 weken -1 dag volgens echomevrouw, maar als je bevruchting aanhoudt precies 12 weken. Waarom denk je een meissie? Aan het hoofdje te zien of kun je toch iets nubben? Of gewoon gevoel?
hier een nieuwe NUB om te beoordelen heb al 2 echo's gehad en 2 keer zei de echoscopiste hetzelfde. ben benieuwd wat jullie zeggen! hier was ik 12w 1d
hoi dames ook ik ben reuze benieuwd wat jullie van mijn echo kunnen maken, word er zelf helemaal niet wijzer van, dit zijn de echos van 11 weken en 6 dagen
@Smyltje: Ik weet bijna zeker een meisje! @Kily: ik twijfel beetje bij jou maar ik denk een meisje of beter gezegd ik ga bij jou op mijn gevoel af vind de nub niet duidelijk op de foto's.
Ik heb vorige maand een mk gehad met 12w3dagen en ben nu erg blij weer zwanger te mogen zijn. heb een echo van ons vorige wondertje en zou het te gek vinden als jullie misschien wel weten wat het was geweest.. ben er zo benieuwd naar. als de foto te onduidelijk is of er is niets te vinden dan zou ik t wel jammer vinden maar het is niet anders.. foto is niet van goede kwaliteit het is namelijk met me telefoon gemaakt wat ik wel kan doen is met de fotocamera nog eens proberen.
Hoi hier nog een echo foto is wel een beetje onduidelijk ! Hopelijk kunnen jullie gokken wat het wordt ! Groetjes Sandra
bedankt veronique voor het reageren, mijn gevoel zegt zelf een jongen aangezien de zwangerschap precies op die van mijn zoontje lijkt, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel, heb as. donderdag een echo geslachtbepaling, ben zo benieuwd,
Kunnen jullie bij mij al zien, wat het geslacht gaat worden? http://img708.imageshack.us/img708/5725/dsc03488l.jpg
Ben zelf niet goed in nubben... sorry! Hm... de één zegt meid, de ander jongen bij mij... Spannend hoor!