en deze Dan..?? kan iemand me ook uitleggen welke streepje de nud zou zijn.. een van de experts vertelde dat het niet te zien was... wat denken jullie? ik heb er namelijk 0,0 % verstand van
Bedankt voor de reacties dames .. Heb ik inderdaad veel aan haha. Ik denk zelf een jochie erbij! Maar we wachten het af, als ik het weet laat ik het jullie weten!
Missela, heb je een iets grotere foto of ingezoomed misschien? ik zie het heel slecht. Zoiezo is met 14wk de nub niet goed meer te zien SterretjesMama.. ik zie ook heeel duidelijk een meisje (zie voorbeeld foto)
Titania zoals op de foto beneden ziet het niet altijd bij jongens uit hoor zo hoog. Gaat zich erom dat de hoek iig hoger is als bij een meisje bijna rechtdoor lopend. Bij mijn mannetje stond hij echt niet zo hoog!
klopt, ik heb de foto ook meer als voorbeeld van wat ik verdenk als meisjes nub van sterretjes mama. Die is vooral horizontaal. Op de site waar ik de foto van heb is het ook duidelijker dat het vooral gaat om de hoek van 30+graden van de nub. Mijn baby, waar ik het geslacht nog niet definitief van weet, heeft op de echo bijna precies wat op het plaatje staat als jongen.(zie handtekening) of dat klopt weet ik volgende week ik zal het hier dan nog wel ff posten! Zou mij wel echt verbazen als het een geen jongen is.
ik heb de foto nu iets uitvergroot. hopen dat het gelukt is.. ben niet zo handig met computers iemand nog een gokje wagen???
Meiden ik wil t ook graag weten hoop dat de foto duidelijk genoeg is? is bij iets meer dan 13 weken zwangerschap gemaakt
Dames, Graag wil ik ook even gebruik maken van jullie kennis. Vanmorgen heb ik een echo gehad en daarbij is bepaald dat ik nu 11 weken en 2 dagen zwanger ben. Volgens mij dat dat ongeveer de tijd waarin je de NUB zou moeten kunnen zien? Ik begrijp er zelf niet veel van en ik weet zelfs niet of het op deze foto te zien is, maar misschien dat jullie er iets leuks over kunnen zeggen. In ieder geval alvast bedankt voor jullie moeite!