Ha die Pino! Hmm eerlijk gezegd denk ik aan een meisje hoor. De NUB is niet zo heel erg duidelijk te zien, maar toch, ik zou voor een meisje gaan. De stand is nagenoeg horizontaal. Sorry voor de tegenstrijdige berichten hier, maar strakjes weet je het! Veel plezier, geniet van jullie echo!
Dank je... Ik vind de NUB bij de laatste echofoto ook horizontaal lijken. Maar ja, die is van een paar dagen voor ik 12 weken was.. Dus niet heel erg betrouwbaar dus he? Haha we zullen zien! Nog 10 uurtjes!
Wat zegge. Jullie gevoel bij die van mij hahahahaha mischien hebben jullie het goed zonder nub te zien ahhah
Hallo allemaal! wat grappig dit, had er echt nog nooit van gehoord! Willen jullie misschien eens naar mijn foto kijken? Ik ben hier 11 weken en 4 dagen zwanger. Ben benieuwd wat jullie er in zien, ik vind het maar lastig groetjes
nou ben ik geen prof.. maar volgens mij is de nub niet zichtbaar hier.. het beentje zit er voor.. dus ik durf niets te zeggen.. heb je nog andere fotos`?
Ik heb er nog wel 1 maar die vond ik zelf slechter...ik zal 'm er vanavond even opzetten. Volgens de echoscopiste was ik qua meting op 12 weken en 1 dag. Dus op zich komt het dan wel in de buurt! Ik ben benieuwd of er nog meer reacties op komen! groetjes!
ja met 12 weken zou het betrouwbaar moeten zijn... het is ook een duidelijke mooie foto.. alleen jammer dat net dat beentje er voor zit..
Volgens mij zit er zeker geen beentje voor. De kleine ligt iets gedraaid de NUB is zichtbaar maar donkerder als je gewent bent.
Daar ben ik weer, ik heb er dus nog 1 maarrrr ik denk dat jullie er niets aan hebben...volgens mij ligt ie nl. met zijn handjes naar beneden... komt ie: groetjes
Hallo meiden, ik had hier ook nog nooit van gehoord. Bij de vorige zwangerschap wilden wij het geslacht niet weten, dus had me er ook nooit in verdiept. Maar nu willen we het wel graag weten en toen ik ging zoeken vanaf wanneer het geslacht 'gezien' kan worden kwam ik dit topic tegen. Dit is de duidelijkste echo-foto die ik heb. Gemaakt met 11+6 weken. Is hier iets op te zien? Ben heel benieuwd!