Hoi meiden, heb met de echo gezien (week geleden) dat onze spruit volgens de NUB stand een meisje is... ben er 70%zeker van.... Nu keek ik met de echo gister en toen zag ik duidelijk 3 streepjes (dus niet de NUB doorsnede maar normale geslachtsbepaling) net als bij mijn dochter. Maar hoe zeker is dat bij 14 weken? Groetjes!
dames leef jullie uit.... deze echo is van 12 weken en 1 dag .... (als het niet een duidelijke is heb ik ook nog een echo van 10 weken en 4 dagen) Bekijk bijlage 106025
Het is nog een beetje vroeg voor de nub. Die kan nog veranderen tot 12 weken maar hier zie ik een jongen!
Hallo meiden, Gerlin van een ander topic zei dat er meiden waren die misschien al aan de echo konden zien wat het gaat worden. Ik ben benieuwd hierbij de foto. Op deze foto is het precies 12 weken. xxx Joyce Alvast bedankt.
Wilde even melden dat jullie gelijk hadden bij mijn 13 weken echo, we krijgen inderdaad een meid ... maar heb toch maar tot de 20 weken echo gewacht met spulletjes aanschaffen! Maar wel sjiek dat jullie het al kunnen zien
Ik ben echt nieuwsgierig meiden wat jullie denken te zien hihi. Ik vraag me ook echt af hoe jullie het kunnen zien. xxx joyce
@bas1759.. de foto's zijn trouwens van erg ver af maar ik heb me beeldscherm even op 400% gezet en toen kon ik het wel duidelijk zien.
ik heb de bovente foto even uitgeknipt en vergroot en met de rode lijnen aangegeven hoe ik het zie. onderste lijn het ruggen graadje en de lijn daarboven de stand van de NUB dan zie je dat die schuin naar boven loopt dus dan zou het een jongetje zijn. maar pin me er niet op vast hoor omdat de echo onduidelijker word na het vergroten durf ik niet met zekerheid te zeggen dat dat de NUB is. Bekijk bijlage 107060
Ik heb al een keer de echo foto erop gezet en kreeg 1 reactie....Was benieuwd of er misschien nog iemand een gokje wil wagen... Echo is met 12 weken en heb nog meer foto's in mn album staan