nee sorry meis. de nub is heel slecht zichtbaar waardoor ik denk dat ik het schaambeen aan zie voor de nub. Echt geen mogelijkheid tot scannen?
Ja ik heb m ingescand maar hij is dan heel wazig, krijg dit niet goed. Ik twijfelde ook al of dit niet iets anders is als de NUB.. Heb nog 1 foto waar de NUB misschien op kan staan, heb alleen het achterste stuk op de foto gezet. Als het hier niet mee lukt dan geef ik het op
Oeps, sorry, die had ik even gemist . Dank je wel! Hihi, wordt een flink meidenhuis hier dan ... arme Miepman
helaas nog niet perfect maar durf hier wel een kleine uitspraak op te doen. Een kleine omdat de echo nit optimaal is: jongetje je ziet net iets voorbij de billetjes uitsteken, als je dan goed kijken en deze terug naar de romp trekt lijkt dit de nub te zijn. Het is in elk geval geen schaambeen/been of navelstreng
Thnx meidenhuis, je bent de 2e die een jongetje zegt En dat 'voel' ik zelf ook. Als ik het zeker weet zal ik het hier melden!
Tja, dat vonden wij dus ook lastig te bepalen. We dachten een meisje, maar zien weer geen 'vorkje'. Als je een raaklijn langs de rug trekt lijkt de nub toch weer onder een hoek te staan... Wie helpt?
jongens en meisje kunnen een vorkje hebben! Een vorkje zegt helemaal niets over het geslacht. Zolang de hoek minder dan 30 graden is dan is het geen jongetje
Sorry S Dat heb ik dan helemaal gemist maar dat komt ook omdat je zelf nog verderop vraagt waar mijn foto;s staan. Dus nou ja maakt niet uit. Trouwens vraagje met 15w3d krijg ik weer een echo mag ik hem dan nog hier plaatsen???? xxx joyce
Mag wel maar dan wel met een toiletshot (dus dat je precies vanuit de pot tegen de geslachtsdelen kijkt)
Oh Jee. Ik weet niet of ik daar een foto van krijg hihi ik denk het niet. Maargoed dat zien we over 1,5 week wel. xxx Joyce
Jaa begrijp het bas! Hij was ineens foetsie. Tenminste ik kon hem niet meer vinden. Je kan altijd vragen of ze een toiletshot willen maken. Wie weet hebben ze een goede bui