Hallo, Hier nog een nieuwsgierige aanstaande moeder Kunnen jullie hier iets mee? Het is een echo van 11+4. Als het niet lukt dan zullen we moeten wachten tot over 4 weken Alvast bedankt!
Het is eigenlijk nog net iets te vroeg. Foto is ook nog een beetje onduidelijk helaas. Heb m ffies flink vergroot en twijfel of ik de nub zie. Maar als het hem is ga ik voor een meid!
Dacht al wel dat het waarschijnlijk te vroeg zou zijn, maar kan altijd proberen he Toch leuk om te horen wat je denkt Thanks!
@Wen1975 ik heb inmiddels even uitgezocht wat NUB precies inhoud en hoe je het dus afleest en dacht zelf ook geen NUB te zien op onze echo. Jammer, maar ja een beetje spanning nog de komende 4 weken heeft ook wel wat Bedankt in ieder geval!
Hoi hoi Kunnen jullie hier een NUB zien, het is een echo van vandaag, 12 weken en 2 dagen. Heb er nog twee in mijn fotoalbum staan Bekijk bijlage 108580
Thanks!! De VK dacht ook een jongen aan de nub te zien Hier trouwens de tweede foto Bekijk bijlage 108644
Hoi dames, Kunnen jullie hier iets van maken? Deze echo is gemaakt met 11 weken en 4 dagen. Alvast bedankt!
iemand een idee. ben hier wel 16+5... dus geen nub maar hoop wel dat er iemand gewoon verstand van echofoto´s heeft
@kiwi sorry de kleine ligt er helemaal verkeerd voor. Heb je nog ander foto's? Missela geen verstand van helaas
Hallo allemaal, poosje terug heb ik ook me 2 fotootjes hierop gezet en khad 2 reacties waarvan 1 jongen en 1 meisje hahaha bleef dus op 50% kans hangen, is er nog iemand die een blik erop zou willen werpen? Ze staan op pagina 264 geloof ik...Alvast bedankt en volgende week weet ik de uitslag dus dan meld ik het hier zeker eventjes liefs mamamoon
Wat ontzettend mooi om die twee kleine frummels in 1 beeld te zien. Helaas kan ik op basis van deze echo's geen geslachtsbepaling doen. De kindjes liggen lekker eigenwijs!
dit kindje is lekker eigenwijs!!!! Pas over 5 weken moet het zo met de benen gespreid liggen en moet de echoscopist de foto vanaf de onderkant (toiletshot) nemen. Geen nub helaas...
sandra, heel flauw maar het is 50%... Je ziet namelijk 2 'dingen' die de nub kunnen zijn. Het ene is een meisje het ander is een jongetje. Als jouw vk de bwegende beelden heeft gezien en denkt dat het een jongetje is zal ze vast gelijk hebben hoewel ik hier ga gokken voor een meisje!