Hoi ik ben Dais en nieuw hier. Ik vind dit onderwerp zo interessant maar begrijp mijn echo niet. Kunnen jullie mijn echo beoordelen van 11 weken of is dit te vroeg?
Geeft niet hoor maar las dat het met 11 weken ook kon maar kan er zelf ook niets van maken. De verloskundige zei dat het uitsteekseltje erg omhoog stond maar verder zei ze niets. Mijn schoonvader is vorig jaar overleden en mijn man mist hem heel erg. Voor hem hoop ik een beetje op een jongen. Vandaar mijn vraag. Maar een meisje is ook welkom hoor. Heel erg welkom zelfs.
Ik weet niet of hier de nub zichtbaar is maar ben toch erg nieuwsgierig Ik was hier 12,2 weken... Thanx alvast
@moederLynnn de kleine ligt te ver gedraaid helaas. @Star ik heb m even terug gezocht. Wat post jij veel zeg Zoals ik het nu zag: Waarvan ik dacht meisje, is denk ik het onderbeentje. Leuk dat je het nog even laat weten!!
Hi, hier even een vraag van een nubfanatic. Deze echo is van een collega. Eigenlijk is er vrij weinig te zien, maar ik zie toch iets een klein puntje wat mijn inziens naar boven wijst. En als ik heel goed kijk zie ook iets wat lijkt op balletjes, maar dat kan ik ook heel erg mis hebben. De echo is 13 weken. wat jullie?
Jammer ik heb ook nog deze maar weet dus niet of daar dan misschien iets op te zien is... Heb deze 2 alleen gekregen En heb morgen weer een echo maar ben bang dat het dan al te laat is toch?
stel mij echo is morgen goed dan ben ik 11weekjes en 5 dagen.. zou ik me echo dan al neer kunnen zetten hier
Bekijk bijlage 110124 beetje onduidelijke echo maar kunnen jullie hier iets op zien?? ik weet ook niet of de baby er goed voor ligt?
ow jammer, heb alleen nog een echo foto van 10 weken maar dat is te vroeg las ik, bedankt voor het kijken!!
Ben benieuwd of jullie hier iets op kunnen zien. Volgens de vrouw die de echo maakte wel, maar we hebben het niet gevraagd omdat we het geslacht niet willen weten. Maar ben wel heel nieuwsgierig of jullie iets zien