kunnen jullie ook naar mijn echo's kijken? vandaag gehad en ben nu 12wk en 6 dagen. morgen 13 weken! eindelijk het eerste trimester voorbij! is het vervelend dat jullie in mijn album moeten kijken wat ik weet niet hoe ik de foto zo in dit bericht krijg.. alvast bedankt!
het is een twijfelachtige, hij gaat ietsje pietsje omhoog maar naar mijn idee niet genoeg om over een jongetje te spreken. Dus een voorzichtige meid hier
Het is allemaal heel moeilijk te zien vanwege de wazigheid. Voor een nub-theorie ben je nu te laat (tot 14 weken) maar als ik zo naar jouw echo kijk denk ik dat je een jongetje krijgt.
litdekoster naar welke echofoto kijk je bij mij dan? heb ook even op de sites gekeken maar was nu benieuwd naar welke foto je gekeken hebt! verder nog dames die een gokje wagen? liefs
bedankt voor je reactie! als ik naar afb. 5 kijk en de site dan neig ik idd ook naar een meisje maar hij staat wel ietsjes omhoog.. nouja ik heb gister al gebeld voor een echo over 2/3 weken en ze bellen als het goed is vandaag terug dus.. wil eigelijk nog voor 9 maandenbeurs das over 2 wk.. laat het jullie weten of jullie gelijk hadden xxx
@Rianne: sorry ik kon de nub niet vinden!! Maar volgens mij kan het ook maar tot 14 weken en deze echo is van 15 +2....heb je er nog een van rond de 12 weken?
Hey hey.. kan het ook met een echo van 10w3d? Filmpje staat in mijn handtekening.. maar ik heb ook foto's
Vandaag een NT gehad (12 weken zwanger) en kleine bewoog veel. Elke keer als hij/zij zich uitstrekte (en dus een rechte rug had), zag ik bij de "billen" iets naar onder uitsteken. Is dit de nub ??? En wat betekent dit voor het geslacht ?? Ik heb 3 foto's meegekregen, maar volgens mij is het maar op 1tje te zien. Deze zal ik vanavond plaatsen. Wat denken jullie tot zoverre van mijn verhaal ???
Hopelijk zijn deze foto's goed genoeg (zie mijn verhaal hierboven). Met 13+6 weken krijg ik weer een echo, dus zal ik nog eens goed kijken en vragen om een betere foto als deze niet goed genoeg zijn Bekijk bijlage 49093