?? t spijt me datk hie rweleens een berichtje post maar e rvroeg iemand of ik een foto had van t profiel dus had t neergezet en laatst vroeg ik er nog eens na. en nu antwoorde wen toevallig dus ik reageerde even terug..dat is toch geen stalken? anders ben ik hier wel weg hoor!! want ben geen stalker wou t alleen graag weten..& anders wacht ik wel gerust af tot ik weer naar de vk ga
geeft niks hoor...laat gewoon nog een echootje maken met een smoes, want deze echo's zijn niet te beoordelen.
nja als er niets te zien is dan is er niets te zien..makkelijk zat. mag de 20ste pas weer heen bedankt voor t kijken iig. hoop dat ze dan wat duidelijker zijn . fijn weekend
@ irisje Bedankt voor je reactie...hoe zie je dat toch, waar moet ik kijken? Bij welke foto kreeg je een idee? Liefs
hallo Vanmorgen had ik een echo van mijzelf geplaatst en aan een vriendin van mij vertelt. Ze was echt verbaasd dat je het al zo vroeg kon zien maar el super leuk! Aangezien het haar niet lukt om zelf een profiel aan te maken wil ik vragen of jullie via mijn profiel ook even naar haar echo willen kijken. We roepen allebei al vanaf het begin dat ze een jongetje krijgt en we zijn heel benieuwd of het ook klopt. Alvast heel erg bedankt!
heel erg bedankt!! zo blijkt maar weer dat ik echt niet goed ben ik voorspellen aangezien ik al twee keer iets anders heb gezegd als jullie.
Vandaag hadden wij de echo bij de combinatietest. Omdat we beiden erg nieuwschierig zijn en gelezen hadden dat er soms met bijna 13 weken te zeggen is wat het geslacht is vroegen wij de echoscopiste om daar naar te kijken. Zij had alleen de afspraak met haar baas om niets over geslacht los te laten in zo'n vroeg stadium. Ze heeft wel speciaal een foto gemaakt en daar een pijltje bij gezet, volgens haar heel duidelijk. Hij staat als mijn profielfoto en ook in mijn fotoalbum. Ik hoor graag wat jullie er van denken! Groetjes Peggy
Hoi dames, Ik wil ook graag een gokje wagen! Deze echo is gemaakt op 11 + 3 weken en volgens mij zie je daar onder wel een nubje... Hoop dat ie duidelijk genoeg is. Ben heel benieuwd, alvast bedankt voor jullie input. Groetjes Juud
Te vroeg? Oh, ik dacht dat het vanaf 11 weken wel kon, maar toch bedankt, ik heb zelf ook sterk het gevoel dat het een jongen gaat worden (niet door de nub, maar gewoon gevoel). We zullen zien!