Jaaaah, ook ik heb eindelijk een echo van vandaag (12 wkn 1 dag) om hier te plaatsen. Ik weet alleen niet of jullie er iets op kunnen zien, maar het zou leuk zijn als het wel zo was Groetjes van Mia
een jongetje , maar ook deze echo is te vroeg en ligt er niet goed voor, toch ga ik vanwege kleermakerzit voor een jongetje en dat is een andere theorie dan de nubtheorie
@ Irisje, bedankt voor het kijken. Een jongen zou heel leuk zijn....dan hebben we van beide wat Ik voeg toch even de echo toe van vandaag. 13w3d Erg onduidelijk, maar misschien zie jij wat ik niet zie haha
Hier ligt de foetus met nogal een gekromde rug en dus ook lastig te beoordelen. Ook lijkt het of ik twee nubs zie, dus welke is het? De onderste nub duidt meer op een meisje, terwijl de bovenste meer naar een jongen toe gaat.
Irisje, bedankt voor je antwoord! Ik was al bang dat het niet goed zichtbaar was aangezien ik er zelf ook niks uit kon halen. Twee nubs is wel erg vreemd Ik ga er maar van uit dat het er maar eentje is en dat het andere streepje iets anders is... Helaas nog een paar weekjes wachten voor meer duidelijkheid voor ons.
@Oetel hoever ben je daar en heb je een foto zoder cirkel ook? @Noukje 11w3d is echt te vroeg en niet betrouwbaar
Nog een week of vier en dan kan ik het jullie laten weten. Wel grappig, ik dacht eerder meisje, mijn vriend eerder jongen. Dus een van ons krijgt sowieso gelijk, haha!
Jij bent ook makkelijk om te praten, haha! Ben alleen vergeten de andere echo in te scannen, al leek die nog onduidelijker...
@ Iris en S1986: bedankt voor het kijken! Dacht al dat ik te vroeg zou zijn. Over 3 weken krijg ik waarschijnlijk weer een echo.
@Oetel de nubtheorie is alleen van 12 tot 14 weken. Vrees dat je toch moet gaan voor een geslachtsecho. @Noekje dan zit je te ver over de 14 weken heen.
s1986, ik weet het geslacht al en jullie hadden gelijk, maar ik wil zo graag weten waar je het precies aan kunt zien, vind ik leuk voor later om aan mijn kleine beeb te vertellen! ik lees in dit topic twee varianten: - je moet drie streepjes zien dan is het een meisje, bij twee streepjes is het een jongen - als een streepje evenwijdig of naar de ruggegraad toeloopt is het een meisje als het streepje van de ruggegraad afloopt is het een jongen. dus wat ik wil weten is welke variant de juiste is (of kijken jullie op een andere manier). bij de 2e variant lijkt het me ook weleens lastig dat als de baby een beetje in de kreukels ligt het streepje sneller naar de ruggegraad toeloopt (terwijl in een gestrekte positie het streepje zou aflopen). groetjes,
@Oetel het eerste waar jij het over heb is vanuit een toiletshot gezien in een later stadium! Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com Daar kan je de nubtheorie zien. Zou je nog in het andere topic willen reageren? Staat hier ergens onder of de nub bepaling klopte en zoja bij wie wel en niet zeg maar