@supermeid heb je nog een andere foto? @loutjelou nee dat gaat hier niet mee lukken Is iets te ver ook he. ga je nog voor een geslachtsecho binnekort?
Dit was een pretecho met evt. geslachtsbepaling, maar hij durfde het nog niet met zekerheid te zeggen, daarom mogen we volgende week terugkomen.
Hoi, Hier een echo van vandaag. Helaas heel erg donker dus ben bang dat er niet veel te zien is.. Hoop het wel natuurlijk. Is van bovenaf.
plaats hem als je wilt in het jongensecho topic http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/247751-nubtheorie-12-weken-jongens-echos.html en gefeliciteerd trouwens!!!
Daar ga ik ook maar van uit. Gezien ik al 2 jongens heb zal dit er ook wel een jongen worden. (met een kleine hoop op een meisje)
Hoi Iris, Dank je wel voor je antwoord. Vind je het heel duidelijk te zien? Voor hoeveel procent denk je het te weten? Ben toch wel heel benieuwd op welke echo jullie de nub goed zien.
Beste NUB-experts, Ik heb een echo van 13 weken 0 dagen, maar volgens mij kijk je de foetus op de rug (en achterhoofd). Is er dan wat te zeggen over de NUB? Ik verwacht het niet!? Ik ben benieuwd!