Iris, Op de vorige pagina staat mijn vraag, over de kant waarop de foetus ligt... zou je die kunnen beantwoorden? Ik ben zo nieuwsgierig! Cowie
ik word via via verwezen naar jullie topic omdat iemand denk dat jullie naar aanleiding van de NUB misschien kunnen zien of het een jongen of meisje word (geen idee wat NUB is haha maar ben wel benieuwd) waar kun je dat dan aan zien als ik vragen mag weet niet of jullie wat zien maar dacht proberen kan altijd bedankt alvast voor het kijken
Wat grappig S1986 dat je zegt jongen bij Bos. Ik zou zeggen meisje omdat de NUB vrij recht vooruit staat, geen hoek te zien. Ik ben geen expert, maar ben me er wel een beetje in aan het verdiepen
Beste NUB-experts, Hier is de foto dan! Kunnen jullie wat zien? Kijk goed, hè, want volgens mij kijk je de foetus op de rug!! O wacht, volgens mij zie ik het hartje wel links, dus kijk je wel naar de voorkant. Maar het hoofd is afgewend? Succes! Ik ben benieuwd... Cowie
Hoi s1986, Nee, helaas niet! Ik heb alleen nog een keer precies dezelfde met hartslag weergave. En twee andere van 7 en 8 weken, maar daar zie je nog niks op. Afwachten dus!! Zit de NUB dan aan een andere kant, of is die er gewoon nog niet?
Het is er wel hoor maar niet te zien vanuit deze hoek. Je moet het kindje vanaf de zijkant hebben zoals alles hier gepost word
als je heeel goed kijkt zie je wel iets van een nub, maar dan moet je wel speuren, maar ik kan er weinig over zeggen want de foetus ligt er inderdaad niet goed voor. Toch wil ik een gokje doen en denk ik een meisje.
Alhoewel de nub vrij plat ligt ga ik toch voor een jongetje op deze echo. De rug is erg gebogen dus is de nubstand niet te beoordelen.. bovendien vind ik de nub voor de tijd van de echo erg groot en ga daarom voor een jongetje.
Hier is mijn echo van 14 weken en 2 dagen zwangerschap. Ben benieuwd. Waar zien jullie het aan en wat is een NUB?