hoi experts, ik heb nu mijn 3 andere foto`s van 13w3d erop gezet mss dat jullie je mening dan nog bijstellen omdat deze foto`s duidelijker zijn? Want ik heb nu 1 voorspelling van een jongen en 1 van een meisje en er zit echt maar 1 baby in mijn buik groetjes kim
@ S1986, zou jij misschien mijn echo ook willen beoordelen? Hij staat op pagina 311! Iris heeft namelijk alleen een voorspelling gedaan en ben wel erg nieuwsgierig of jij hetzelfde ziet?
Ik heb alleen deze echo maar die is te vroeg denk ik is met 8 weken en 1 dag. Zal hem meesturen maar denk niet dat je iets ziet is nog zo klein frummeltje hahaha
Grappig jij bent even ver als ik alleen heb ik afgelopen woensdag een echo gehad maar die is niet duidelijk en helaas geen NUB op te zien dus ik zal even moeten wachten...
Grappig jij bent even ver als ik alleen heb ik afgelopen woensdag een echo gehad maar die is niet duidelijk en helaas geen NUB op te zien dus ik zal even moeten wachten...
Hoi, Ja dat ben ik nu ook en mijn echo was van 14 weken en 2 dagen maar daar was geen NUB op te zien helaas. Toch maar wachten Alsnog bedankt!
hallo, ik zit zo eens te lezen over de nub theorie en ben tog eens benieuwd. ben vanmorgen naar de verloskundige geweest. ben 12 weken en 1 dag zwanger nu. kunnen jullie al zien wat het word?
Dan ga ik het ook maar proberen Ik heb alleen een foto gemaakt van de echofoto... Ben bang dat de foto te onduidelijk is.. Ben benieuwd
Dames! Julie hebben een tijd geleden mijn echo gezien en dachten dat het een jongentje zou worden.. En julie hadden gelijk! Wou dat even laten weten.
Hee meiden, Hier mijn echo van vandaag. Ben op 12+1 gezet. Is hier een NUB te ontdekken?? Ik plaats nog 2 fotootjes.