Nee, zoals je kunt zien ben ik vandaag 11 weken en is de echo van vandaag. Dacht al dat er nog niks te zien was maar proberen kan altijd, volgende week heb ik weer een echo dan zal ik hem nog eens plaatsen.
Hoi Meiden Ik heb vorige week een combi-echo gehad en toen heeft de verloskundige een gok gedaan op het geslacht, maar ik ben nu natuurlijk benieuwd wat jullie denken. ATTACH]122638[/ATTACH] Dus meiden!! Wat denken jullie?
Hoi, mijn eerste bericht op dit forum. Ben benieuwd naar de reacties op mijn Nub-foto. Is van 12 weken. Alvast bedankt.
Heb twee duidelijke 20 weken echo foto's (denk ik...) Dit is er één. Ben ERG benieuwd wat jullie er in zien
Ik denk een jongen, want vergeleken bij mijn echo staat ie schuin omhoog Maar ik maak grote gokken hoor. Ben der nog helemaal niet goed in. Dus dit is echt met vergelijkings materiaal.
Iris en S1986, jullie hadden gelijk bij de foto van mn vriendin op pag 340..! Het wordt inderdaad een jongen....
Doordat ik hier steeds mee spiek, zag ik bij mijn 20 weken echo eerder het geslacht dan de echoscopiste, vond ik wel grappig..zij twijfelde en bij de tweede keer kijken zag ze het ook. Vond ik even leuk om te zeggen. Heb er geen echo van want we houden het geheim.