Ik heb gisteren een echo gehad met 13 weken, is er een NUB te zien op deze foto's (of op de foto's in mijn foto-album)? zo ja, kunnen jullie zeggen wat het wordt? Bedankt alvast voor het kijken!
Alle zwangere dames, van harte gefeliciteerd! Helaas ben ik momenteel prive erg druk waardoor ik al even minder actief ben op het nub-forum. Ik behandel om deze reden dan ook alleen nog nub-aanvragen via een prive-bericht. Willen jullie er aub rekening mee houden dat de echo wel van goede kwaliteit moet zijn, binnen de het termijn van 11 tot 14 weken moet vallen en de ligging van de baby juist is (het gehele lichaampje vanaf de zijkant te zien). Een fijne zwangerschap allemaal!
bedankt allemaal voor jullie 'gok' . de nub op mijn foto is goed te zien en der is door de verloskundige ook gezegt dat het een meisje is. dus de meiden die voor mij gegokt hebben. hebben het goed. helemaal leuk bedankt.
Hallo dames!! Ik heb volgende week woensdag de 12 weken echo.. ben dan 12 weken en 3 dagen. Heb de echo bij de gynaecoloog.. en deze heeft hele goede, duidelijke apparatuur.. Tot nu toe zijn de echo's super duidelijk geweest, dus hoop dat ik hier volgende week een beroep op jullie kan doen ! Met 12 weken zou men het kunnen zien toch ? Als je in een bepaalde hoek kijkt ??
Hallo Meiden Ik heb een paar pagina's terug een echo foto geplaats om het geslacht te gokken,Iris heeft meisje gegokt,en nog iemand heeft er naar gekenen(sorry ben de naam kwijt) En de NUB was niet echt duidelijk.. Ik heb in mijn album meerdere echo's geplaatst van 12 weken. het zijn niet heel erg duidelijke foto's,want ze zijn foto van foto genomen,maar zouden jullie toch ff willen kijken in mijn album? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/23640-albums5914.html Zovast bedankt!! Liefs,Kelly
Ik durft het ook echt niet meer te zeggen Ik vind het ook moeilijk te zien,ik ben geen expert maar zie helemaal geen streepje
@sonjaa, meisje! @nouvy, meisje! @laurah, meisje 75%, ik betwijfel of het de NUB is wat ik zie. @tweetie24, jongen! @quincylady op de andere foto's is het rugje te krom om NUB te beoordelen. Laatste echo: duidelijk een meisje! @lievelola, geen nub te zien, sorry! @senso, NUB valt weg in het donker. Heb je nog een andere echo?
@kellyaernoudt, moeilijk te zien. Áls het de NUB is, dan is het een meisje. Maar het lijkt op de laatste echofoto alsof de beeb iets gedraaid is met het lichaam. @mamavansam2010, lastig te zien. 65% meisje. @xiloonx 336, jongen.
Hoi Hoi, Bedankt voor het kijken. Er staan er nog een aantal in mijn foto album misschien dat daar wat op te zien is, moet ik ze allemaal los plaatsen?
oeh dat maakt het wel allemaal spannend dankje wel voor het kijken!! binnenkort een nieuwe echofoto..
een goede vriendin van me in engeland is een week verder als ik en leek ons leuk alvast haar echo te laten bekijken Bekijk bijlage 123421
moeilijk..ik zie geen duidelijke nub. ik zie iets platliggen wat zou duiden op een meisje, maar ik zie ook iets vaags wat meer op een jongen duidt. Meisje 55%
Morgen heb ik een extra echo ivm vk die voor haar diploma dit moet doen. dus misschien dan een duidelijke foto.
ben benieuwd! Ik heb overigens een aanvraag gedaan om een aparte hoek te krijgen bij zwangerschapspagina en dat gaat overlegd worden in de modlounge zei Lotte. met vaste topics als: -uitleg hoe de nub-theorie werkt. -wat voor een echo's je nodig hebt -jongens-12-weken-echo's -meisjes-12-weken-echo's -percentueel goed geraden-wie -topic (volg je me nog?) om te bewijzen dat het werkt. -en een link naar de uitleg op de Amerikaanse site.