even in 't kort want heb baby aan mijn borst: nub is uitwendig geslachtsorgaan wat tot 14 weken 'uitsteekt' en daarna pas een penis of clitoris wordt nub staat 30% omhoog is jongen nub staat minder dan 30% omhoog is meisje nub kan alleen gezien worden bij foto en-profiel (vanaf de zijkant dus) waarbij het belangrijk is dat de rug recht is. nub kan pas gezien worden bij 11 weken maar betrouwbare beoordeling kan pas vanaf 12 weken want dat groeit de nub in zijn definitieve stand.
ik kreeg de link niet geplaatst dus dan maar even zo... wat denken jullie van deze foto, ons kleintje is hier 15 weken
Voor zover ik heb begrepen is 15 weken te oud, het kan maar tot 14 weken... En volgens mij is op jouw foto ook helemaal geen geslacht in beeld?
ik heb even terug gelezen en je hebt gelijk, heb de link verwijderd en ga zo even kijken als ik een betere foto heb van de 13 weken echo...
Cossy heb je toevallig nog een echo? Kan geen nub vinden, het rechterbeentje licht ervoor en de billetjes zijn wat afgesneden. Sorry meis, hoop dat je nog een echo hebt!!!!
Oh, ik dacht dat dit de nub was? Heb helaas geen andere foto nee, echoscopiste deed niet erg veel moeite...
Ik meende in ieder geval dat het ongeveer op dezelfde plek zit als dit kindje? (kan me ook vergissen hoor...)
als je goed kijkt op jouw echo zie je dat die zogenaamde nub los van het buikje staat, dat kan dus geen nub zijn! In de eerste instantie lijkt het zeker wel op een nub, maar helaas is het en beentje.
@Meidenhuis & Uk80: Bedankt voor de reacties! Over een goeie 5,5 week zullen we het echt weten, dan laten we namelijk een pretecho maken om het geslacht te bepalen. Ik heb mezelf ook wat in zitten lezen in de nub-theorie, de nub op mijn foto zou duidelijk moeten zijn was het niet dat de rug niet recht is. De rug ligt krom en ik kan niet goed bepalen hoe precies... Toch heb ik zelf wel een jongens voorgevoel dus ik denk dat het wel zal kloppen Ik laat nog even wat weten!
Ah op die manier, nouja toch bedankt voor het kijken. Gelukkig heb ik over 3 weken 3d echo, hoef ik toch niet meer zo heel lang te wachten hihi.
Geen nub zichtbaar daat de billetjes zijn afgesneden. Wat jij denkt als nub te zien zit te ver op de buik, de nub hangt/staat tussen de benen vandaar ook dat we graag een echo hebben met de billen erop. Sorry, toevallig nog een andere echo?
Ohhh haha ik helemaal overtuigd dat het de nub was hahaha. Nee heb helaas geen andere, kreeg er maar eentje Bedankt in ieder geval!!!
Ik heb geen idee of dit een goede echo is om het eventueel te kunnen zien, maar wil iemand kijken? Al vast bedankt! Eventueel staan er nog meer echo's in mijn album, maar die zijn wat eerder gemaakt op verschillende termijnen 7 wkn, 9 wkn en bijna 11 wkn..... Gr
Idd Cossy, ik zal ook moeten wachten, maar ik langer dan jij, scheelt weer voor je hahaha. Ben benieuwd of er iets bij jou te zien valt Tamar!!