Helaas geen nub zichtbaar, ligging is perfect alleen is de echo te wazig genomen im de nub te kunnen waarnemen. Feitelijk had er een nub zichtbaar moeten zijn dus echter door de wazigheid is deze niet meer te achterhalen. In je album had je een hele mooie nub-echo!!!!!!!! Helaas te vroeg om het geslacht te bepalen omdat de nub pas vanaf 12 weken in zijn definitieve stand groeit. Alle nubs van 10 en 11 weken hebben vrijwel dezelfde stand om later omhoog te gaan of gelijk te blijven. Ik wil wel een gokje wagen voor je..... aan de hand van de foto in je album. Daar staat de nub vrijwel gelijk aan de ruggegraat maar toch wijst het iets omhoog. Als deze echo van 12 weken was zou ik zeggen meisje omdat de ervaring leert dat als het een jongetje is de nub méér omhoog moet wijzen. Maar voor nu gok ik heeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeel voorzichtig jongetje (55%). Pin je er niet op vast want het is een regelrechte gok omdat de nub ietsje pietsje omhoog wijst.
Hoever ben je hier precies? Als het de nub is die ik zie dan is deze zich al aan het vormen naar een pieleke....
@meidenhuis, thx, ik pin je er zeker niet op vast hoor! Ik zal je nog wel laten weten of je gelijk had! Gr
Ook hier de echo's van mij, ze zijn van 11 weken. Imageshack - 100121095827kortenoeven.jpg Imageshack - 100121095827kortenoeven.jpg Imageshack - 100121095827kortenoeven.jpg Imageshack - 100121095827kortenoeven.jpg Imageshack - 100121095827kortenoeven.jpg Imageshack - 100121095827kortenoeven.jpg
ziet eruit als een meisje maar zoals eerder uitgelegd groeit de nub pas vanaf 12 weken tot in zijn definitieve stand. Bij 11 weken is er dus altijd een nub zichtbaar maar de meeste zien er hetzelfde uit ook al zijn ze van beiden geslachten. vooralsnog een voorzichtige meid maar houdt er dus rekening mee dat de nub nog omhoog kan groeien. mocht je nog een echo hebben van tussen de 12 en 14 weken wil ik die wel graag bekijken!
bedankt, maar helaas heb ik geen echo van tussen 12 en 14 weken, ik ben nu al over de 15 weken. over 4 weken krijg ik eindelijk te horen wat het wordt.
@ Meidenhuis, ik heb nog 2 andere fotos in mijn fotoalbum staan. Is trouwens met 12 weken en 1 dag, had me vergist hihi
Op basis van de eerst echo in jouw album ga ik mijn mening herzien, het is niet misschien een pieleke: It's all boy!!!!
Het spijt me maar dit is geen goede echo. De echo is te wazig en de billetjes zijn afgesneden. Heb je nog een echo toevallig?
vandaag heb ik de 12 weken echo gehad, ben 11 weken en 5 dagen ( 2 dagen te vroeg voor de nub maargoed, ben toch benieuwd of iemand het kan zien hihi) Weet ook niet of hij/zij er goed voor ligt, geloof van wel!
heb hier 2 plaatjes gevonden van nub theorie,,,,, het lijkt toch wel een meid dan hihi dit is de nub van een meid
o wat grappig. ik heb strakkies met 9 weken een echo... ben benieuwd of je het daar ook op kan zien .