ok, dan krijgen we waarschijnlijk onze derde zoon! Stiekem wel jammer had eigenlijk op een meisje gehoopt! Maja een derde zoon is zeker ook welkom..... en superleuk! Over drieenhalve week weten we het zeker.... ben benieuwd of jullie gelijk hebben... Mag ik nog vragen waar jullie de nub zien?
maar niets is zeker hoor, het kan eigenlijk nog gewoon alle kanten op, maar het lijkt een jongetje te zijn in mijn ogen. Ik heb ook twee jongens. Ik zou een meisje ook leuk vinden mocht ik ooit nog het plan krijgen, maar drie jongens lijkt me ook werkelijk geweldig!!!
Iemand een gokje wagen. Is mijn 20 weken echo. Wij weten niet wat het wordt, maar ik ben wel een beetje nieuwschierig Bekijk bijlage 127897 groetjes sjolie
iris Jongetje met een vraagteken. Ik heb geen idee of het goed zichtbaar is op deze foto Wij hebben een zoontje.
wat een leuk topic dit..ik ga straks de echo foto ook hier plaatsen, heb al wel een voorgevoel,ben wel benieuwd of die uitkomt. Ik heb as vrijdag wel de 11 weken echo, of is het zo dat hier nooit wat op te zien is (nub)? heb met 13 weken ook nog een echo (nekplooimeting)
Hoi allemaal wat leuk dat deze topic bestaat ik ben vandaag 11 weken en 4 dagen zwanger zouden jullie een kijkje willen nemen de echo is vandaag gemaakt! wat denken jullie jongetje/meisje?? groetjes marijke
ik heb het gelezen op google wat nub toch precies inhoud wel lastig die nub haha maar wel erg leuk! ik hoop nog meerdere reacties te krijgen groetjes!
Dames mijn echo ben benieuwd!!!!!! Ik heb veel foto's dus zal zoveel mogelijk laten zien alleen even mijn naam weghalen deze is al zonder naam.
Danielle 75% snap wel dat je t jammer vindt hoor, niks raars aan. Hopelijk hebben we ongelijk natas hmm nu lijkt t een meisje haha jadore jongen!!
@Lottie bedankt voor je snelle reactie een jongen met uitroeptekens !!! hihi dat klinkt wel overtuigend, met hoeveel procent denk je? Ben erg benieuwd over 3 weken hebben we de geslachtsbep al dus dan laat ik het direct weten!
ps hoe krijg ik de foto gelijk bij mijn tekst geplaatst ipv een link ? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44021-albums5616-picture31876.jpg