Dames, is er nog een expert die een gokje wil wagen bij ons kleintje? Is er een nub te zien en wat denken jullie? Alvast bedankt voor de reacties. Liefs.
leuk hoor een meid van 16 maanden ze worden steeds leuker he! Zit er dus ook niet al te veel tijd tussen Toen zoë werd geboren had ik wel zoiets die heb ik alvast niet te weten hoor dat er nog twee zouden komen haha Ben gek op onze zoon .. lekkere stoere nikes aan alles blauw heeft ook weer wat al zou ik nu nog een zoon ook leuk vinden want mijn man heeft nog een zoontje uit zijn vorige huwelijk dan zou ik alleen zijn met mijn meisje haha ik heb zelf geen enkel idee bij mijn andere twee kindjes zat ik er ook naast dus ja heb wel 17 maart een echo in delft op dvd en natuurlijk met geslachtsbepaling
@Iris: dankje voor de reactie. Mag ik vragen hoe je daarbij komt? Je bent toch de expert dus ik hecht er een hoop waarde aan!!!
@Jong, super leuk!! Ja indd zo heeft alles zijn charmes he! Poehhh spannend ik moet straks even bellen voor het maken van een afspraak voor de geslachtsbep.echo, onze pret echo doen we pas met 25/26 wkn dat raden ze aan zeggen dat dat de mooiste weken ervoor zijn dus dat is ook heel leuk echt het gezichtje te zien...maar toch heel anders dan als ze zijn geboren, maar ik moet zeggen dat als Chloe gaapt ik nog steeds aan onze pretecho moet denken nou spannend ik ben zeker benieuwd wat je krijgt, laat je het 17 maart dan ook weten? Ik weet het de eerste week van maart al misschien zelfs 28 feb al
@Iris en Lottie een vriendin vertelde ik over deze site en zij is nu al wat verder, maar weet nog niet wat het wordt ze stuurde me een echo foto van haar baby zouden jullie please willen kijken wat jullie uit deze foto maken?????
Tsja..een zeer platte nub, maar nu houdt hij/zij op dat moment ook echt wel haar ruggetje heel recht, dat kan ook van invloed zijn.
jadore: chloe ik vind het hele leuke meiden naam ik had die zelf ook maar mijn ex wilde zoë ik heb bij mijn zoontje met 15 weken een pretecho laten maken en daar was overduidelijk een piemeltje te zien hihih gek gezicht hoor...maar ind hoe verder hoe duidelijker..
Hi, Als jullie dan toch bezig zijn......ik wordt nu wel heel benieuwd naar jullie mening! Kom 'tie, 12 weken echo:
@Dejong, het is haar nickname hier maar ik vond het ook super mooi om te doen voor een meisje, maar mijn man niet haha MANNEN GRRR hahaha geintje! Maar Zoe vind ik ook ontzettend mooi!!! Lijkt wel erg op Chloe!! Vinden beide uitspraken van Chloe mooi trouwens. Wat super leuk...waarom had je toen al je pretecho?
OOOOO Meesje jij wilt het toch niet weten betrapt hahaha geintje lieverd ben ook erggggg benieuwd mees