Jadore dank je ja wij willen ook weten of t een meisje of jongen is! Sabine zie geen nub Pandora jongen, maar zeker niet overtuigend!! September meisje Jodie jouw echo is geen nub foto maar goed, denk meisje Woezl zie niks helaas Sammie meisje, maar niet duidelijk te zien
hoi meiden, Ik heb ook een echo gehad vandaag, 11 weken en 1 dag kwam de berekening uit. Denk dat het te vroeg is hoor,maar toch even een poging..foto is niet heel duidelijk, is een foto van de echo,mijn man kan hem maandag weer inscannen op werk (dan zet ik hem ook pas in album) gez (kleine heeft trouwens het knuistje bij het gezichtje, erg schattig haha) Denk dat ik nog even moet wachten maarja, valt altijd te proberen toch?
Hallo, Ik heb met 11 weken een echo geplaatst op dit forum en eigenlijk was het nog te vroeg om te zeggen maar jullie zeiden toch een meisje.... en dit KLOPT!! Helemaal geweldig! Wilde ik toch even laten weten.
wat leuk dat het klopte Ess85! ik heb ook een foto van 11 weken erop gezet dus wacht ook op een reactie, ben gewoon nieuwsgierig
oke, jammer, toch bedankt voor het kijken Iris!Dan misschien met 13 weken meer geluk, dan heb ik nl de nekplooimeting..volgens mij krijg je dan ook een foto mee als het goed is..ik moet nog even geduld hebben
hoi, jij ook bedankt voor het kijken Lottie. Ik zal kijken of ie duidelijker is als ie gescand is maar geloof dat je het er gewoon nog niet zo goed op ziet. 25e krijg ik dus weer een echo, weet nu trouwens wel zeker dat ik bij de andere 2 zwangerschappen toen wel een foto meekreeg dus als het goed is nu weer, zal het ook meteen vragen haha.
Ik was ook super nieuwschierig haha.. Maar je krijgt met de nekplooimeting inderdaad foto's mee, tenminste dat kreeg een vriendin van mij wel.