Ik krijg die echo dan bij een bureau die medische echos doet. Dit was een pretecho bureau.Teleurstellend die fotos.Maar goed,nog een kleine maandje wachten.Als ze het dan niet zien,dan wacht ik gewoon af totdat de baby er is.
Heb geen idee waar jullie naar kijken en wanneer de echo gemaakt moet zijn. Deze is vast te vroeg, maar misschien zien jullie wel iets? Bekijk bijlage 130160 Edit: Never mind Ben even aan het terug lezen en kwam tegen dat de echo vanaf 11,5 week moet zijn... Dat is deze niet
Lottie bedankt voor het kijken. Weet niet meer wie het was maar idd als het niet duidelijk is mag je nog een keer. Weet alleen niet of dat ook voor de 18 weken is. Normaal doen ze dat vanaf 18 wk. Hoe zeker zijn jullie van een jongen bij mij. Want volgens mij kan ik wel gaan shoppen op de beurs. Is wel duidelijk toch??
ik heb er nog een van vandaag Net iets over de 13 weken heen, maar misschien dat deze minder twijfelend is als mijn vorige echo's
Giraf wat doe jij hier betrapt Pandora jij mazzelaar krijg je er gewoon een terwijl je op controle bent! heb je t nog gevraagd over wanneer zij de gesl.bep.echo op zijn vroegst kan en wil doen ?
whahahaha schattige gezichtjes doen wonderen en anders staat dat echo apparaat daar ook maar stof te happen maar vond het te brutaal om daar nu al voor de volgende controle ( dan ben ik 16 weken ) ook al naar te vragen, was te verbaasd dat hij er nu al een extra wilde maken ....maar schat mn kansen goed in
@Giraf, ach zag meesje hier ook hoor en geef je groot gelijk heel leuk om achteraf te weten of ze gelijk hadden @Pandora, ooooo ben je er zo een hahahaha nee geintje super leuk! Ik stuur je weer verder een berichtje in ons topic, tis wel erg off-topic van mij Sorry dames
Hoi hoi.... Na maaaaaaanden geen internet te hebben gehad....ben ik nu weer online! Vind het ook leuk om weer eens te gaan 'nubben'! Liefs, Wonder
@Kejay: ik zeg een jongetje @Linaatje: moeilijk te zien @Xiloonx: kan de site niet openen....probeer het zo nog eens
Hey wonder zou je pleaseeee ook mijn echo van 12.1 wkn op pagina 382 willen bekijken en zeggen wat je denkt dat ik krijg ik wacht met smart op je berichtje thanks alvast! Ik weet t trouwens over precies 2 weken al
en wil(len) je/jullie ook nog ff naar mijn echo op pagina 397 kijken? en kijken of jullie kunnen zien of ons kindje een jongetje of meisje is?
@Jadore: ik ga voor een jongen! @Pandora: sorry maar ik zie geen nub op die foto...heb je misschien een andere?