Nee had het niet geschreven hoor. Maar dacht dat het wel opviel in mijn reactie... Ja zou ik wel errug leuk vinden... Maar een jongen is ook super hoor. Ben namelijk wel een stoere moeder merk ik nu.
Goedemorgen, Een aantal weken geleden heb ik hier mijn echo foto´s geplaatst (pagina 340) en dit is er gegokt: Iris: meisje S1986: meisje Dayenne: meisje Marije: meisje Meidenhuis: meisje Lottie: jongen Vanmiddag heb ik een pretecho en weten we het hopelijk zeker. Ik laat het vanmiddag wel weten.
Hoi Denk dat de echo te onduidelijk is maar willen jullie toch kijken of er iets te zien valt. http://i56.tinypic.com/21kht3t.jpg
Hoi Marijee, zou je ook mijn echo willen bekijken en een gokje wagen? Ze staan op pagina 382 zou het heel lief vinden als je even wilt kijken
Bij mijn foto's op pagina 367 werd er gegokt: Iris: Meisje Lottie: Meisje Eergisteren de geslachtsbepaling gedaan en we krijgen een jongentje!!!
Ok thx... Ik heb er nu een aantal verzameld... Dit zijn de uitkomsten: Iris: meisje ?? daarna jongen 55% Wonder: meisje 80% Lottie: meisje 75% Marije: meisje 75% Ik zal na de 20 wkn echo melding doen!
Ik kom me ook weer even melden. Gisteren een pretecho gehad en wat wij en jullie al dachten een jongen!! Echo staat op pagina 400. dus allebei goed .
Wonder1980, dank je wel ! Al 2x jongen dus. Ben benieuwd wat de anderen denken. A.s donderdag heb ik een echo en weet ik het als het goed is
een tijdje terug heb ik een echo laten zien voor het NUB en ik wil vertellen dat jullie gelijk hadden het is een meisje groetjes tatjana