Als ik het goed lees, dan zeg jij dat de echo van Bumpie te vroeg is ... 11wk en 6 dgn, als ik het op haar echo goed kan lezen. Maar de echo foto die van mij beoordeeld is was ook met 11 wk en 6 dgn. Bekijk bijlage 132603 Of is het gewoon geluk hebben dat het er goed opstaat? En hoe kan je nou echt zien dat dit een jongetje is, daar ben ik zo benieuwd naar. Zou je dat kunnen aangeven met een streepje ofzo, of met de hoek? Liefs, MBM
Roept u maar. Wat denken jullie? Jongen of meisje. Hub wil het niet weten en ik ben reuze nieuwsgierig. De echo is gemaakt met 21 weken zwangerschap.
hallo dames, vind het zo interessant dit topic leuk om elkaars echo's te bekijken en te gokken wat het word. kunnen jullie hier iets mee miss? Vrijdag heb ik een screening, kijken of ze iets kan zien op de echo, maar ben toch benieuwd of jullie ook al iets kunnen zien
Hey meiden, Ik heb 30mrt geslachtsbepaling, maar ben toch eigenlijk wel heel nieuwschierig. Velen denken dat het een meisje is, maar ik ben toch benieuwd wat jullie nou denken?! Hier mijn echofoto van 10+6... het is overigens wel de enige die ik heb, dus hoop dat ie een beetje duidelijk is . Of moet het echt vanaf 12 weken????
@pindaatje: had ik bij jou al iets gezegd? Op de tweede echo lijkt de nub iets omhoog te wijzen, dus zeg ik een jongetje. @Cees: sorry dit is idd de verkeerde termijn (Iris: waar kon jij het aan zien?) @Bambi: kan geen nub zien...echo te wazig @women: termijn te vroeg....sorry
echo is veel te vroeg maar hier lijkt het echt een jongetje, maar ik kan er geen uitspraak over doen wat betreft de termijn
Hmm jammer als het te vroeg is aangezien dit de enige is die ik heb... mijn eerstvolgende echo is dus pas 30mrt en dan krijg ik het geslacht te horen. Helaas pindakaas, dan moet ik nog maar even geduld hebben
deze foto is van een vriendin de foto is niet geweldig maar zouden jullie er toch naar willen kijken.... heb er wel vertrouwen in haha...jullie hadden het bij mij ook goed...