Dus 1 keer jongen en 1 keer 55% een meisje... Zijn er nog meer mensen die ernaar willen kijken?? ben benieuwd!! Neomi
Nog eentje met zover ik weet een groot deel van het beentje...anders heb ik helaas niks meer om te laten zien
hallo dames, ik had de vraag gesteld op pagina 422 wat jullie dachten.. een jongen of een meisje.. Heb vandaag te horen gekregen tijdens de screening dat het een jongetje is hadden we het toch verkeerd hihi
Hoi! Vandaag een echo gehad, de nt meting. Alles zag er prima uit, alles zit er op en aan dus wij zijn helemaal blij weer! Maar de kleine was eigenwijs...(waren onze meiden ook allebei..tijdens 3d echo's lieten ze zich allemaal niet goed zien haha) lag eerst de hele tijd met buikje zo naar beneden..was even later ook moeilijk om een goede profielfoto maken.. denk dat jullie het niet zullen zien,maarja ik heb er geen verstand van, dus hier de foto: (kwam uit op 13 dagen en 4 dagen ,ben weer 3 dagen vooruit gezet!) lukt me niet om de foto te uploaden...even geduld nog
ik ben ook benieuwd maar ben bang dat ze niks zullen zien..maar ik krijg die foto dus en niet hier maar ook niet in mn album,ben er mee bezig! best spannend haha, maar denk niet dat ze het zullen zien ivm verkeerde houding enzo..
en nog een foto..heb er meer maar daar zie je niet de beentjes of ligt de kleine niet in zij profiel ligging..
heeft je echoscopiste nog een gokje gedaan? Ik ben geen expert, maar de 2e foto drukt hij/zij ook zijn/haar borstkast omhoog heb ik het idee misschien is het dan weer moeilijker ma ja ik hoop dat je snel reacties krijgt ik denk een jongen...maar ik ben echt echt echt geen nubber dus echt een gok
dankje voor je reactie was weer heel moeilijk goed vast te leggen haha. Maar die vrouw, echoscopiste, had er niks over gezegd.. ben zo benieuwd, denk zelf weer een meisje haha