dankjewel Lottie! Ben echt benieuwd nu, omdat mijn gevoel zegt meisje haha. dus nu zeggen er 2 een jongen..
Nee hebben geen voorkeur, is alleen handig om te weten ivm kleertjes (als het een jongen is kan ik flink gaan shoppen,hihi)
Dank je voor het kijken s1986! Ben benieuwd wat de echo over een paar weken ons kan vertellen... Nog meer mensen die een gokje willen wagen aan mijn echo?
Ja, ik zie het ook niet hoor ( heb er ook geen kijk op) maar het lag ook met de beentje is de lucht en gebogen, je kan er niet tussen kijken!
Voor de nub hoef je er ook niet tussen te kijken de beentjes moeten wel goed gebogen zijn en hij/zij moet op de goede manier liggen
Hallo, ik heb een echo in me foto album geplaatst, ik weet niet of de nub erop te zien is, ik had helaas alleen maar onduidelijke echo's gekregen.. op deze echo ben ik 12 weken en 2 dagen zou iemand kunnen kijken? Groetjes!!
S1986 en Wonder1980, bedankt voor jullie reactie! Over een week of 4 waarschijnlijk een pretecho voor geslachtsbepaling en dan laat ik zeker weten of het 'klopte'. Als er nog meer mensen zijn die willen kijken naar mijn echo, graag!
Verrassing: onze drieling bleek geen meiden-drieling, maar nr 1 toch een jongen (en eindelijk kan ik dat hier ook plaatsen ). Hier het linkje naar de foto's van de 12w-echo... nr 1 is dus een jongen, 2 en 3 wel meiden. http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/175190-grote-nub-topic-265.html
Miepie van je drieling heb ik niks meegekregen, was hier nog niet. Maar wat gaaf een drieling en wat heftig lijkt me leuk hoor 1 jongen en 2 meiden! Sic jongen denk ik Neomi zie geen nub helaas Minaa heb je n grotere foto? Heb t idee dat de baby er niet goed voor ligt eigenlijk