Moonflower Als ik nu moet gokken denk ik jongen, maar het kan ook heel goed dat wat ik zie een ander onderdeel vh lijfje is haha. Hamis Jongen!
Dank jullie voor de reactie!!! Ow zou wel heel leuk zijn weer een knul!!! Dan hebben we 3 knulletjes we zullen het zien met de echo!
Hallo Nub Experts! Hier ook een nieuwsgierige mama die benieuwd is naar de nub Ik weet niet of de foto's heel duidelijk zijn, zo niet dan hoor ik wel. Echo is van 12 weken en 1 dag Alvast bedank![ Bekijk bijlage 134361
oke dan ben benieuwd, toen ik jouwn echo zag kreeg een gevoel voor een meisje we zullen nog even moeten afwachten..
Dankewel meid, ik ben nu 13 weken en 1 dag zwanger. Nog twee dagen en dan weet je wat het wordt spannend........
ja ik hoop dat ze het meteen goed raden want ik ben bang dat ik veel kleren ga halen haha en is dit jouwn tweede baby?
Ik hoop het ja kan je meteen gaan shoppeen maar ik zou voor de zekerheid nog de 20 weken echo afwachten Dit is mijn tweede zwangerschap heb nog een kleintje van 9 maanden