Het grote NUB topic!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Natasja, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xhiipheiidx

8 mrt 2011
    36
    4
    8
    hallo ik heb een vraagje ik ben voor de nekplooimeting (12 weken) in het ziekenhuis geweest en daar zei de vk dat zij vermoed dat ik een jongen zou krijgen ik weet dat dit erg vroeg is.. maar daarom zou ik het leuk vinden als jullie ook is willen kijken want ik ben namelijk erg onzeker ik heb hieronder nog een berichtje met nog een foto groetjes

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jaaa n jongen!

3. xhiipheiidx

8 mrt 2011
    36
    4
    8
    en deze heb ik ook nog dankjulliewel

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Denk ook zeker een jongen (ben echt geen expert, maar ik heb ook 1 zo'n foto en het is een jongen ;))
    Heb je een lichte voorkeur?

5. xhiipheiidx

8 mrt 2011
    36
    4
    8
    jaa bij ons in de famillie komen eigenlijk alleen meisjes voor dus een jongen zou wel heel leuk zijn :) weet dat 12 weken nog erg vroeg is ook voor vk om het te bepalen maar was zo nieuwschierig :D

6. xhiipheiidx

8 mrt 2011
    36
    4
    8
    dat klinkt erg overtuigend hihi heb je zelf ook zoiets als echo van een jongen? of herken je het gewoon zie er zelf namelijk niks in haha ben niet zo goed met echo's en dingen herkennen vandaar ook leuk topic hier ;) groetjes

7. xhiipheiidx

8 mrt 2011
    36
    4
    8
    nog meer mensen die mijn foto's van 12 weken echo willen beoordelen? zou t erg leuk vinden wacht op reacties alvast bedankt

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het is een echte jongens nub. Dat dingetje waarnaar het pijltje wijst staat rechtop en bij meisjes is ie plat, of staat hij naar voren gericht zeg maar. Denk echt dat t een jongen is. Je krijgt vandaag vast meer reacties.

9. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Wauw gaaf joh dat ze het allemaal goed hadden. Tot nu toe iedereen bij mij een meid, incl ikzelf (op mijn gevoel hahaha).
    Zit nu al te kijken of het niet mogelijk is om toch eerder dan 20 weken een echo te doen.
    Waar heb jij de echo gehad?

10. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Zou wel willen, maar ben helaas kippig voor wat betreft echos. Jij een gokje wagen op de mijne, staat een stukje terug ;)

11. xhiipheiidx

8 mrt 2011
    36
    4
    8
    misschien nog meer mensen die uit mijn echo jongen/meisje herkennen misschien van echo's van zichzelf? alvast bedankt

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mik
    er heeft pas 1 expert gereageerd bij jou hoor;)

13. xhiipheiidx

8 mrt 2011
    36
    4
    8
    kan hem niet vinden haha waar staatie ongeveer welke pagina?

14. xhiipheiidx

8 mrt 2011
    36
    4
    8
    heey gevonden:D

ik ben er niet zo goed in bij mezelf namelijk ook niet maar denk bij jou een meisje omdat ze zeggen dat nub rechtop een jongen is en plat een meisje die van jou baby lijkt echt een beetje plat te zijn
    maar weet het niet zeker natuurlijk he:p

15. o0tricia0o

9 mrt 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4595 o0tricia0o, 10 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2011
    Lotte, ze zei dat ze er bijna 100%zeker van is. maar mijn gevoel gaf aan (toen ik eenmaal thuis was) er klopt iets niet. ik ben toen de echofoto's gaan kijken en zag deze foto dus. toen werd mijn gevoel nog erger, zonder er met mijn vriend erover gehad te hebben gaf hij 1dag later aan ook zo'n gevoel te hebben.

s1086 nou die reacties krijg ik nu ik de echo heb gehad meer te horen, dat het eigelijk weleens te vroeg is geweest, de verlos zei tzelfde. balen dat ze je wel terug wilde laten komen en dat je toch weer zou moeten betalen. ik heb t niet eens aan haar durven te vragen haha!! wat is er bij jou uiteindelijk uitgekomen na zo'n zelfde echo?? wil overigens niet zeggen dat ik niet net zo gelukkig ben met een meid, want dat vind ik ook super leuk, twee van die prinsesjes hier in huis haha

22 maart heb ik een echo op een leerschool de fontys en 1april de 20weken echo, ga deze beide even afwachten.
    nu moet ik toegeven, bij mijn dochter had ik een sterk voorgevoel wat we gingen krijgen en zelfs voordat ik zwanger werd wist ik al dat ze in december januari zou komen en bij deze had ik dat ook augustus september en een jongen. de maand augustus is t uiteindelijk geworden maar t geslacht is dus volgens de echoscopiste een meid. zo ook meerdere mensen die met voorgevoel er nog nooit langs hebben gezeten die een jongen zeiden. dat maakt t voor mij extra dubbel allemaal.

ik heb trouwens ook een eigen topic hierover.

sorry wist niet hoe ik jullie stukje tekst hierbij kreeg, maar t komt van pagina 457

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee dames,

denk ik plaats em toch maar even, misschien is het wel te vroeg hoor, en is de NUB helemaal niet te zien op deze foto, maar dat kunnen jullie toch iets beter zien dan mij!

Bekijk bijlage 136241

17. zhor81

zhor81 Lid

9 mrt 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames kunnen jullie naar mijn echo's kijken. de vk kon met 14 weken voor 60% de geslacht zien.

de eerste is van 13 weken en de andere 2 zijn van 14 weken.

willen jullie aub ernaar kijken

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    kun je zo ook wat groter insturen;)?

19. nog iemand???? ik zelf zie het niet

20. zhor81

zhor81 Lid

9 mrt 2011