Dames! Ik heb 3 echo foto's van vandaag (dikke 12 weken). Durven jullie aan de hand van deze foto's een gok te wagen over het geslacht? Alvast bedankt! Foto 1: Bekijk bijlage 136393
Bekijk bijlage 136428 deze echo is van 11 weken en 3 dagen, is dat nog te vroeg of zijn er mensen die toch de nub kunnen zien. gokje wagen mag ook
Nub-expers, willen jullie aub eens kijken naar de echo van ons kleine Wondertje wat denken jullie? De echo is van 12.2 weken Alvast bedankt
Adora geen nub te zien te onduidelijk ook..jammer! Blike te vroeg. Maar misschien wil iemand toch gokken.
ha ha ja ik weet niet eens waar ik moet kijken.. In mijn omgeving zegt ook iedereen een meid. Ik ben zo nieuwsgierig, alhoewel het mij helemaal niet uitmaakt hoor. Klinkt beetje dubbel misschien. Maar na een traject van jaren en al die IUI en IVF ben ik zo blij dat ik zwanger ben.
Hier nog een keer mijn echo foto. Er werd 2x op een meisje gegokt. Maar voor hoeveel procent zijn jullie er zeker van? Liefs, Bekijk bijlage 136530
Hallo, willen jullie ook eens naar mijn echo kijken van gisteren. Deze was op 12.3 weken (te vroeg of niet?) maar van grootte is het al ruim 13 weken dus misschien zien jullie wel iets!