eigenlijk een beetje laat, maar naar de lengte van de nub gekeken in dit termijn ga ik voor een jongen ondanks dat hij enorm plat ligt
Wil iemand ook nog naar die van mij kijken hij staat op pagina 472 en het bericht is 4716. Alvast bedankt!! Groetjes Luna
Dnze was je reactie aan mij?? Iris dank je! Hmm 60% is nie veel hihi. Kan ik ergens terug vinden hoevaak de experts t goed hebben?
Heb ik gezien maar staan ook bijna geen namen bij. Wel jammer ja!! Jadore ik heb gereageerd in t zwangere dames topic
wel leuk..! we moeten ze constant verwijzen. Ik zou eigenlijk best ook willen weten wat mijn eigen score is
@Iris wilde even laten weten dat je bij de 13 weken echo een meisje dacht maar het is toch echt een jongen!
ja indd iris volgens mij heb jij het sowieso vaker goed dan fout! iig mijne had je goed zelfs al met 10.1 wkn dus dat is er iig al 1 o en die van mijn vriendin ook! dus 2
thx! 3x een meisje, ben benieuwd! Heb op 5 april de geslachtsbepaling, laat het jullie zeker even weten
miss. een stomme vraag hoor...maar wat betekend nou eigenlijk NUB?? ik weet dat het iets met het geslacht te maken heeft maar kan de letters niet plaatsen