misschien maar bellen dat je de echo 2 weken later wil..... in het kader van de nub theorie... Begrijp er ook niet veel van..... maar kenner heeft in mn album gezegd en gezegd meisje... Ben wel benieuwd, zou eerste keer zijn dat mn gevoel het fout heeft...
Ik heb morgen mijn echo, ik ben dan 11wk en 3 dagen. Is dat te vroeg om een nub te bekijken of maken die 4 dagen geen verschil...
hmm raar dat die 4 dgn echt zo'n groot verschil maken.. nope wil ook niet weten wat t wordt, maar ik ga echt wel ff stiekum naar de nub kijken hahahhaa ik pin me niet vast op wat eruit kan komen. Weet ook niet of ik de echo foto hier ga plaatsen, denk dat ik zelf ff goed kijk en als t niet zichtbaar is dan kom ik er wel achter na 6 maanden.
Hier de echo met 13 weken en 2 dagen! Weet niet of de NUB zichtbaar is, ze nam helaas niet echt de tijd om een goede echo te maken Heb maar 2 fotootjes meegekregen, en waren helaas niet de mooiste. Ik heb tijdens de echo wel (als het goed is) de NUB gezien, maar ik zie 'm niet echt op de foto ben ik bang....
ik zet mijn foto er toch maar ff bij. is niet heel duidelijk, maar wel ingezoomd. beter heb ik niet. wie waagt een gokje.
ow meiden ben ook zo benieuwd welke geslacht mini-nisa heeft!!! wat denken jullie (of is het nog te vroeg??? )
anders deze (heb helaas geen scanner ) maar dacht ik vraag het toch want ben zooooo nieuwsgierig wie weet durft iemand wel een gokje te wagen
Nisa, Een betrouwbare nub-bepaling kan pas met 12 weken. Pas vanaf 11 weken groeit er een nub, en is deze dus zichtbaar, vanaf 12 weken groeit de nub pas in zijn definitieve positie. 10 weken is echt nog veelste vroeg om uberhaupt een nub te vinden. Heb je binnenkort nog een echo?
Wij doen hier alleen nub-bepalingen en dit kan tot en met 14 weken. 17 weken is dus te laat. Sorry! Heb je een echo van rond de 12 weken?
had het al gelezen maar werd toch zo enthousiast en nieuwsgierig volgende week moest na de 12mrt weer een afspraak maken hopen dat ie dan wel duidelijk is