Jadore hahaha, daar moest ik dus ook gelijk al aan denken dat wij het daar over hadden. Toch naar mn eigen gevoel luisteren he! Ik laat het weten, maar weet niet hoe snel. Ga morgen ook nog even weg daarna. Heb je de rest van mn foto's gezien in het "echo's en onderzoeken" topic? Ik betwijfel of t wel een meisje kan zijn Missmbm nou ja, t telt gewoon als fout dan, had ik maar niet moeten veranderen hihi
It's a girl!!! Iris en Jadore, allebei goed gezien!~ Thanks, ben zoooooo ontzettend gelukkig, alles is helemaal goed, het was zooo mooi!!
Bijna alle Nederlandse nubexperts (8-9) hadden t fout en 1 goed! Die schrijft alleen niet meer in dit topic! De Amerikaanse hadden het bijna allemaal goed. Heb geen toiletshot gehad want lukte niet, dus alleen vd zijkant. Maar hij vond het te groot voor n meisje dus het is n JONGEN
Hebben we straks twee jongens Gender Selection Guide ik had t bij mezelf wel goed trouwens!! Ik heb de laatste weken zooooveel echo's gezien!
Oohh is erg leuk, 2 van hetzelfde geslacht!! Als ik zie hoeveel onze meiden dezelfde interesse's hebben (ookal eindigt het vaak in ruzie) is het erg leuk. Ben zo benieuwd wat onze 3de word!
Oh gelukkig! Fijn om te horen! Ik weet t echt pas net dus moet echt wel even wennen. Zeker omdat we waarschijnlijk bij twee houden. Ik ga even je foto bekijken!! Weet niet zeker of ik de hele nub wel kan zien, maar anders ga ik voor meisje!! Wil je graag nog n meid?
Het maakt mij helemaal niet uit. Zelf heb ik heel erg sterk het gevoel dat het een jongen is maar geen idee waarom. In het begin was het zo sterk dat ik zowat jongens kleertjes wilde kopen. Mijn gevoel word nu wat neutraler Ik kan dat NUB topic niet vinden op die amerikaanse site, mijn engels is ook niet zo goed merk ik.
Hoi allemaal, Dit is de echo van het kindje van een vriendin van mij. Kunnen jullie hier een gokje doen? Gr. Mik
Lottie, ben erg benieuwd naar jou echo, wil je hem nog eens plaatsen?! Over 2 weken kom ik ook een echo plaatsen! ben heel erg benieuwd. Bij de eerste had ik al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje was.. nu niet zo'n sterk gevoel!
Ha NUB-meiden! Ik heb een leuke uitdaging voor jullie. Ik heb namelijk een echo-filmpje van rond de 12 weken, en ik ben heeel benieuwd of daar het NUBje op te zien is, en natuurlijk ook wat jullie denken! Weer es wat anders dan een foto (heb namelijk helaas geen duidelijke foto met NUB). Ik denk zelf het NUBje op twee plekken te hebben gezien in het filmpje en ik gok op een meisje (geen expert hoor!!), maar ben superbenieuwd wat jullie denken! Wie mag ik PB-en met het linkje van het filmpje??? Hoor graag van jullie Liefs
Januari zal m maandag plaatsen mamacharlotte je mag mij wel pben hoor kan zijn dat ik maandag pas kan kijken maar ik wit t wel voor je doen
Ik heb wat handigers bedacht: print-screentjes uit het filmpje Volgens mij is het nubje op deze plaatjes in ieder geval goed te zien! Wat denken jullie??? Bekijk bijlage 141529