Bedankt! is de echo van vandaag?? Op de eerste foto zie je de hele nub en die is goed plat! Dus idd n meisje!
@Lottie heb een berichtje in ons topic geplaats @MC, nou als dat geen meid is dan weet ik het niet meer ...maar ik ben geen expert he maar toch ik denk heeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk een meid te zien!
Jadore zag het twee hele lieve berichten las ik! Jullie zijn schatten! Echt!! Ik reageer morgen of maandag uitgebreider via de pc, zit weer met m'n foon iig bedankt! Kusss
@Lottie, ooo ja dat is vervelend dat ken ik te verslaafd om te lezen maar tis lastig terug reageren dan, ik zie je berichtje vanzelf weer verschijnen Knuff
@ Lottie: Nee, niet van vandaag, van 18 maart, toen was ik 11w6d (volgens de meting zelfs 12w4d). Thanks voor het kijken! @ Jadore: Jij ook thanks voor het kijken Ik denk zelf ook een meid, maar ik heb me pas net een beetje verdiept in die hele NUB-shizzle Donderdag weten we meer!!!
Hahhaha had je veel eerder moeten doen, ik zeg 99.9% meisje maar geen expert he Leukkkk hoor een meid maar 100% nog even op je echo wachten bij onze vriendin hahaha nice!!! @Lottie hoelang heeft jouw echoscopist eigenlijk geprobeerd de tiolet-shot te doen? Wist hij wel 100% zeker te zeggen dat het een jongen is dan?
JEMIG toch een jongen!!! Nou....hij heeft nu al voor veel verwarring gezorgd...wel leuk twee boys!!!! Gefeliciteerd meis!
Wonder, ik heb wat nieuwe foto's gemaakt van de dvd. Er kwam iedere keer een uitsteeksel achter het beentje vandaan, het bewoog niet maar als het beentje omhoog ging zag je het, geen idee wat het is? Er zit voor de fun ook een 3d bij, waar je dus onderin onder de beentjes een dingetje ziet (je ziet het kindje van de voorkant met opgetrokken armen en benen)
Mamacharlotte nee jouwe is overduidelijk n meisje!! Jadore nog geen 2sec keek hij van onderaf! Echt raar. Maar hij was wel zeker door de zijkant, dit was volgens hem teveel voor n meisje! Wonder ja haha had ik t zelf toch goed Bedankt voor je berichtje
@Lottie, sorry maar dat vind ik echt wel heel stom van hem hoor! Ik bedoel je hoort al vaak genoeg dat ze het niet goed hebben met een vroege gesl.bep. en dan niet eens even de moeite nemen zodat je gewoon echt het geslacht ziet ipv het is te groot voor een meisje....niet dat ik bedoel dat je erop moet gaan zitten hopen dat het niet klopt, maar ja hij kon wel even wat moeite nemen, heeft ze bij mij ook gedaan toen ik vroeg of ze wel 100% wist moest ze wel lachen hahaha maar dat kon me niets schelen moest voor mijn eigen gevoel gewoon vragen of het wel zeker was! Na ja hoe voel je je vandaag? Al wat positiever of nog hetzelfde? Ik moest ook erg wennen hoor, maar komt echt wel goed en zoooooo ontzettend geweldig dat hij helemaal gezond is wauw...ik ben wel beetje zenuwachtig voor maandag ...de 20 wkn echo :S hopelijk zit alles goed!
@ Lottie: Haha thnx! Ik heb het overigens ook gevraagd op dat Amerikaanse forum die jij gister postte hier. Ik ben benieuwd wat ze daar zeggen Bij jou hadden die het allemaal goed toch? Als ik eraan denk laat ik jullie donderdag weten wat de echoscopiste heeft gezien (ik ga naar dezelfde als Jadore)!