Het grote NUB topic!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Natasja, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    nou lottie, bij de eerste dacht ik word een meid, mijn oma heeft een meid gekregen me moeder heeft een meid gekregen dus ik ook, wel een twijfelachtig gevoel hoor, bij de 2de had ik vanaf de test echt gevoel dat zei is een jongen. heb er zelfs met me moeder om gewed want zei zij ik heb gelijk je krijgt een meid, dus ik zo van wedje doen dat ik gelijk krijg ik weet 100% zeker dat het een jongen word (had ik nu maar om meer geld gewed haha)
    en nu zegt mijn gevoel echt het is een meid :p
    en anders klopt de naam van mijn jongste zoon niet meer ;)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    50% kans hè ongeveer:D;) hihi

3. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    jaja, maar de pretecho zei me ook genoeg heb echt 2 streepjes gezien, alleen die kleine ondeugd was zo druk, wilde zich niet goed laten bekijken hahah

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mieni
    zie geen foto op 532? Maar als je die toiletshot bedoeld die ook op ingender staat, dat is nog niet betrouwbaar nu helaas

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Sorry ik bedoel pag. 530 maar dat zal die gene wel zijn die ook niet betrouwbaar is helaas dan! haha dan maar wachten tot 22 april!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    mieni heb even mijn best voor je gedaan je mijn visie te laten zien op de 2e foto ;)

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

moui denk inderdaad toch dat je een meisje krijgt. heb mijn eigen echo er nog eens bij gepakt. :)

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Oh wat lief :D Thanks!

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    en dit is dan de omcirkelde nub in mijn ogen, maar zoals ik al zei ik ben geen expert dus kan het ook fout hebben hoor. Maar zoals je ziet is de bovenste foto zeker meer dan 30gr dus vandaar dat ik dat denk en bij je 1e foto zie ik echt niets, maar ach het kan nog net zo goed een meid zijn ofcourse ;):D

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Jadore; Ooh je kijkt er op die manier naar? Ik heb er echt geen verstand van! Had je bij mij al een gokje gedaan?

11. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    dankje januari, was de nub van jou meid hetzelfde?
    heb je hem ergens staan?

op die manier jadore, ik had 2 papiertje gepakt en dan zo gelegd op richting nub en rug (bij mij dan he :p)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mieni
    zie nu die andere foto! Das n andere dan op ingender toch!?!! Die was v onderaf:). (kijk morgen vanaf m'n pc want op m'n foon is t iets kleiner:p). Als wat jadore heeft omcirkelt de nub is dan is t een jongen! Maar kan beter vanaf m'n pc beoordelen!

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja zeker denk een meid, maar aan ik zei ik ben niet 100% overtuigd aangezien ik op foto 1 en 3 denk een meid en foto 2 misschien toch een jongen, maar ik gok dus op een meid!!!!! En omdat je al 2 meiden hebt is de kans groter je weer een meid krijgt he...lees maar op ingender, maar dat staat los vd nub-theorie natuurlijk!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jadore
    op andere sites en ook ingender dacht ik staat ook ergens dat dit n veel genoemd fabeltje is!!

15. januari2010

Heb hem hier toen wel gezet maar geen idee of ie er nog staat en waar ie dan moet staan. Heb helaas geen foto meer op mijn laptop staan anders kon ik hem opnieuw plaatsen. De nub van ons meisje wees wel wat meer naar beneden maar inderdaad wel ook twee streepjes netjes naast elkaar en niet uitlopend. Mijn zus heeft een jongen, de nub was heel plat (dus dacht een meisje) maar die had de nub wel uitlopend.
    Snap je me nog?

16. januari2010

dat was een fabeltje is?!

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou Meis dat is echt geen fabeltje daar hoor, en dan hebben ze het natuurlijk wel over hetzelfde paar he dus zelfde bio-moeder en bio-vader! Lees maar er staat echt ontzettend veel info over en ik geloof er zeker in!!!!

18. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    jaja ik snap je nog januari :p

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    het heeft als ik het goed heb trouwens te maken met de man die dan gewoon meer meisje of jongens zaad heeft! Mijn vader heeft ook bv 4 meiden (bij verschillende vrouwen ;)) en 1 jongen

20. januari2010

Maar wat wij zeggen gaat niet altijd op, he! Kijk maar eens op het topic: Post your BOY/GIRL nub ultrasound once confirmed!

Zijn twee verschillende onderwerpen. Ben erg benieuwd wat je krijgt, wanneer heb je je echo?

Deel Deze Pagina