Januari; De echo is eigenlijk met 12w gemaakt maar daar werd die op 11w6d geschat maar ze zei dat ik mijn eerste echo termijn maar gewoon aan moest houden.
scheelt ook maar 1 dag, haha! Zal niet heel veel uitmaken. Denk dat het een jongetje is maar ben geen expert. (off topic bij ons houden ze nu zo in zo de datum van de echo aan en niet meer de datum van je cyclus, omdat alle kindjes tot 12 weken gelijk groeien, nu is 1 dag natuurlijk niks maar zou wel balen als ik een week word terug gezet...)
Klopt inderdaad, ik heb met 8 weken een echo gehad en die houden we aan. Ik ben toen dus ook een week terug gezet, echt balen! maargoed, uiteindelijk komt het toch wanneer het wilt. Ik ben tot nu toe niet verder dan de 39w gekomen. Bij de 2de ben ik zelfs 2,5week terug gezet, ze kwam zelfs een week te vroeg
uhmmmm jij hebt echt verschillende foto's de ene denk ik jongen de andere meisje ik ging voor en meid en blijf erbij al hoewel ik deze foto's meer een jongen vind Ben Geen expert!!!!
Ik plaats hem nog een keer! Hopende op nog meer voorspellingen! http://i290.photobucket.com/albums/ll280/duimerijntje/IMG_5192.jpg Donderdag is de geslachtsbepalende echo, dus het wordt nu wel actueel! Wat denken jullie? Ik zal laten weten of het klopte!
GOK een meisje...kan het niet heel goed zien maar wat ik denk te zien is een meisje in mijn ogen en ben geen expert Leuk donderdag spannend!
Hoi.. ben nieuw hier! Bijna 19 weken zwanger. Had tot gister nog nooit van de NUB theorie gehoord, maar ben erg nieuwsgierig geworden. Zelf kom ik er niet echt uit, dus jullie mening is welkom! Heb een kopie van de echo alleen in PDF vorm. Iemand enig idee hoe ik deze kan tonen in dit topic of mijn profiel? Bedankt alvast. Groeten Suus
Hoi Ja spannend he, is je echo wel van ong 12 tot 13 weken? Iig als je een berichtje schrijft moet je iets naar beneden scrollen en dan zie je een paars vlakje met Beheer Bijlage staan! Als je hierop klikt kan je bladeren vanaf daar weet je het zelf denk ik wel toch ...zo niet geef maar een gil!