Hallo Heb eergisteren met 14 weekjes en 2 daages een echo gehad... De verloskundige dacht zelf aan een meisje wat denken jullie?? Ben benieuwd!!!
Aahh meiden, vanmiddag om half 5 de echo, dan weet ik wat het gaat worden!! Ik vind het zo spannend! Ik ben echt een beetje zenuwachtig!! Op het Amerikaanse forum zeiden ze trouwens ook allemaal meisje. Vriend en ik denken ook nog steeds meisje, zo voelt het Ben heeeel benieuwd!
Hihi thanks, I will! Hoe was jouw 20-weken-echo van de week?? Alles goed met je boy? Haha, ik had vannacht trouwens over je gedroomd We waren elkaar bij Elly tegengekomen en we woonden schuin tegenover elkaar, hahah!
Januari Naar mijn weten zit bij de meeste beebjes de nub dan nog erg laag. Misschien niet bij allemaal, maar dan nog is het niet betrouwbaar om het voor de 12 weken te zeggen. Een beebje dat echt een meisje lijkt kan de week erop toch echt een jongetje blijken. Zeehondje Moeilijk, het rugje ligt een beetje krom. Ik ga voor meisje. Worstenbrood Niet de gehele nub is te zien, maar hij ziet er aardig plat uit...Dus meisje Alieke Dat is idd duidelijk de nub. Maar op de tweede foto ligt je kindje nogal gedraait en daardoor kan je niet goed zeggen hoe de nub staat...Welk termijn was t ook alweer, want dat maakt n hoop uit Precilla Meisje
Oh geinig dit. Ik ben benieuwd wat jullie van onze foto maken....nu is de echo wel van 11.1 en we hebben alleen een benen, billen foto:
Verdorie Ik vind het dan wel weer een leuke foto. Nouja dan gewoon rustig wachten tot de pretecho of 20 weken echo....
Princi kom jij hier dat lekkere kontje ook ff showen haha.. Ik hoop dat je ook snel duidelijkheid krijgt !