had vorige week een echop geplaatst voor een vriendin, iedereen zei meisje (ik ook) maar het is een jongen!
@januari ik zei eerste keer meisje meer erna jongen, want was vergeten dat ik 1ste keer meisje had gezegd. kan pagina 558 niet lezen geeft een foutmelding. wij waren een weekendje weg dus als er nog nieuwe geplaatst zijn heb ik ze niet gezien
Moui: ik dacht dat jij ook meisje had gezegd maar ik zat net terug te lezen en je hebt het inderdaad ook over een jongen gehad! Het ging op deze foto:
ja de eerste keer dat je foto postte zei ik meisje en erna toen je die nogmaals had geplaatst (was ik het al vergeten dat ik al gereageerd had) zei ik jongen
ja, zo kan ik het ook Vrijdag heb ik eindelijk mijn echo! Ben helemaal zenuwachtig of er wel echt een beebje in mijn buik zit! Zo gek, dat had ik bij de 1e helemaal niet. Kom gelijk foto plaatsen!
Oohja die foto.. ik weet niet of ik erop gereageerd had maar leuk, een jongetje! Spannend voor jou!! Hopen op een goeie nub foto 7mei weten wij wat er in mijn buikje zit, ik kan niet wachten!
heey heey dames ik heb een tijdje geleden mijn 12 weken echo opgestuurd en iedereen hier zij overtuigd een jongen zelfs voor 95% want het was een echte jongensnub enzo en op de engelse site zeiden ze ook allemaal een jongen maar ben gister bij vk geweest en dit lijkt tog verdacht veel op een meisje wat denken jullie ? YouTube - 20110412181815 1820560 grtjs
Die echofilm lijkt zeker een meisje! Ik zie 3 streepjes en in dat termijn zou een jongen wel duidelijk een uitstulping moeten hebben en dat zie ik niet. Gefeliciteerd! Welke Nub foto had je geplaatst?
Wow dat is idd echt een andere Nub die je bij een meisje zou verwachten! Zo zie je maar.. Hadden ze niks bij je echo gezegt dat t een meisje is?
Asmama Nee hoor, ik zie er nog steeds een jongen in. De streepjes zitten te ver naar voren (navelstreng!!), was hier ook zo. Ik zie af en toe echt een uitsteekseltje zitten
Is hier een NUB te zien? Durft iemand een gokje te wagen?? Ben hier 11 +6 wkn (volgens de echo 11+5) Ben benieuwd!
heey jaa de vk had dus eerste echo van 12 weken gezegd een jongen.. net als iedereen hier haha en gister met 17 weken ging ze weer kijken en toen zei ze nu zie ik tog egt een meisje.. net als iedereen hier behalve lottie dan zie ik nu ze zei idd wel dat de navelstreng ertussen zat maar ze zei ik zie egt geen uitsteeksel dus ik denk een meisje maar ze durfde er niet 100% voor te gaan maar tog wel 80% ofzo.. was een stagiare bij en die zei ook meisje.. appart he haha
Asmama Het ligt er maar net aan hoe je kijkt en of je te snel kijkt. Bij mij bleef iedereen meisje zeggen op al mijn foto's. Ook wel jongen, maar veeeel meer meisje...En ik denk toch echt dat wij een jongen krijgen. Ik ga zo je filpmje nog eens rustig bekijken en proberen of ik er een foto voor je uit kan halen.