asmama.. ik twijfelde al bij t eerste filmpje.. en bij deze zeg ik een jongen... volgens mij zag ik wat voorbij komen wat ik herken als balletjes. denk dat je het piemeltje niet ziet omdat de navelstreng er over heen zit.. (kan er er naast zitten)
Asmama Jou echo lijkt erg op de mijne. De beentjes zitten vaak zo dicht bij elkaar, dat het dus net 3 streepjes zijn. Heb er 2 foto's uitgehaald waarop je ziet dat er wat tussen zit
heb je die foto uit mijn echo gehaald? wat appart he nu lijkt het idd heel anders haha ik weet het zelf egt niet meer hoor 12 weken echo leek egt super veel op een jongen iedereeen zij ook een jongen daarom was het wel een verrassing dat er gister oppeens meisje werd gezegt ik zag gister idd zelf ook niks zitten tussen de beentjes als ik zelf zo kijk leek het me ook een meisje maarja wie ben ik ik heb er geen verstand van...
Hier nog eentje...je ziet dat het piemeltje iets uit beeld ligt, maar hij is wel te zien! Dit is beide uit filmpje 1. Ga zo je andere uitpluizen Heb ondertussen die andere al bekeken. Wel moeilijk hoor! Daar zie ik weer niks uitsteken haha. Ik vind dat ze je nog een keer moeten laten komen...
Ja haha, komt uit jou filpmje!! Zo kwam ik er bij mij dus ook achter dat het hoogstwaarschijnlijk een kereltje is. Zij bekijken het beeld alleen snel natuurlijk. Ik zou in mn achterhoofd houden dat het echt nog steeds een jongen zou kunnen zijn. Mijn kleintje maakt het net zo verwarrend als die van jullie. Moet je mijn echo maar eens bekijken bij "echo's en onderzoeken" en dan "huh, verwarrende echo". Kan je niet bellen dat je door je filmpje erg onzeker bent geworden?
ik twijfelde ook, maar de fotos die lottie laten zien zijn duidelijk een jongen. ik zou iig nog geen meisjes kleren kopen
hahaha ik word helemaal gek hiero eigenlijk zou ik als ik mijn echo zou zien zo geloven dat het een meisje is.. maar iets in me zegt dat ik nog ff moet afwachten ik weet het niet heb er een appart gevoel bij en ik denk dat dat komt dat bij de 12 weken echo echt zon jongensnub te zien was en iedereen zo overtuigd was van een jongen enzo ik denk dat het daardoor komt.. nee dit was eigenlijk geen geslachtsbepalende echo dit was een echo wat ik zelf betaald heb omdat ik toen de 20 weken te "lang" vond duren toen heeft ze gelijk even naar t geslacht gekeken en ze ze meisje... ik zei huh meisje vind t allebei leuk natuurlijk hoor gezondheid boven alles alleen wij hadden ons stiekem tog al wel een beetje voorbereid op een jongen.. haha dus ik kan niet trug komen ja kan wel moet ik weer betalen... ingewikkeld allemaal!!
wel jammer hoor! als ik hier in oirsbeek dat zou hebben dan zou ik denk ik wel zonder kosten nog eens moeten kijken, maar ligt denk ik ook aan de persoon waar je komt
Asmama DAt had ik dus ook en dat is echt niet leuk. Bij mij zei eerst iedereen hier meisje en op het amerikaanse forum ook. Toen had ik een ander plaatje uit mn dvd gehaald en zeiden ze hier nog meisje en daar jongen...Toen een echo gehad en de echoscopist zegt jongen...maar hij heeft alleen van de zijkant gekeken bij de beeb... Als het geen geslachtsbepalende echo was, dan mag je denk ik niet terug komen nee...Misschien een losse bepaling laten doen? Is meestal 25 euro...
jaa inderdaad normaal kan dat ook wel maar dat is vaak als je echo ook echt geslachtsbepalend gericht is.. en dat was mijn echo van gister niet.. maargoed dan maar weer 3 HELE weken w8ten.. tot de 20 weken echo haha nu lijkt het allemaal zo lang te duren als je er achteraf op trug kijkt is het snel gegaan maar ben wel super benieuwd want kan nu eigenlijk nog niet gericht gaan shoppen iedereen zegt wel een meisje inclusief vk maar durf het eigenlijk nog niet helemaal aan...
Asmama Zou absoluut nog niet gaan shoppen! Het blijkt veel vaker een jongen te zijn terwijl ze meisje zeiden dan andersom!! De beentjes zitten zo dicht op elkaar en dan ook de navelstreng ertussen dat ik echt niet snap dat ze 80% meisje hebben gezegd...
jaa inderdaad... hier in de buurt doen van vanaf 18 weken geslachtbepalende echo dus zou volgende week kunnen.. alleen is wel 55 euro met 6 foto's vind ik wel duur of niet?
Ja, dat is wel duur. Je hebt t ook al voor 25 euro op meerdere plekken in NL. Soms ook 30-35 euro...maar 55 is wel veel! Behalve als er ook een dvd bij zit en het niet te kort is. Ja die echo is van euh...ff denken...14 weken 3 dagen
jaa dat d8 ik ook al... maarja dat is eigenlijk een beetje de enige hier in de buurt moet maar gewoon ff afwachten dan zit niks anders op hoe ver ben jij nu dan
nee er zit geen dvd bij alleen 6 foto's... heb al wel datum staan voor de 20 weken echo 3 mei maar dat duurt nog zo lang haha
Ik ben nu 17.1 weken. Wij hebben de 20 weken echo 2 mei haha. Weten we het straks ongeveer tegelijk zeker hopelijk