Wat leuk dat jullie kunnen zien of het een jongen of een meisje is! Ben benieuwd of jullie van mijn echofoto's wat kunnen maken! Echt heel leuk dit topic!
@Annedore, sorry kan geen nub vinden. @Priske...twijfel heel erg, maar gok toch op een meid @Janneke, denk een jongen!
Ik wil hier even komen zeggen dat wij een jongen krijgen .. dus de nub is hier juist gegokt! Iedereen zei dat het een duidelijk jongensnub was, Iris zei zelf 99% zeker en het KLOPT!!!
rogijuli:jongen moui:meisje kristel86:meisje jadore:meisje bedankt allemaal heb ff een lijstje gemaakt wat jullie denken. volgende week hebben wij nog een echo met 13w en 2d dan zal ik nog een echo plaatsen liefs
Woow was helemaal niet verkeerd bedoeld Ik had die reactie al getypt (reageer per bericht en dat onder elkaar)en daarna las ik pas dat anderen er ook al op gereageerd hadden..
Meis ff goed lezen he ik schreef dit: maar zo bekijk ik het dus hahaha (ps het is dus niet lullig bedoeld voordat mijn berichtje eventueel verkeerd geinterpreteerd wordt ) Je kent me ondertussen toch wel dacht bij jou kan dat wel Maar we dwalen weer af als we verder offtopic willen praten, wil je dat dan in ons eigen topic doen...straks krijg ik weer op mijn kop
Meiden ik kom ff zeggen dat de meesten het bij het rechte eind hadden. De echofoto's waren niet allemaal even duidelijk en op sommigen zelfs geen foto te zien maar Iris, Maoi en Jadore zeiden een meisje en dat klopt dus! Dit was de echo foto: Bekijk bijlage 145956
Gefeliciteerd Mieni wat super leuk!!! Fijn dat je ook even laat weten wie wat goed heeft...soms is het lastig bij te houden Geniet ervan ! Bij mij zei Gimena ook een meisje...maar ik krijg een jongen!
Nu ff nubben priske meisje, maar kan nog zo veranderen omdat t te vroeg is! Eigenlijk is t dus 50/50 Janneke jongen Lisa jouwe was idd overduidelijk n jongen Mieni hmm zie dat ik bij jou niet heb gegokt. Raar! Idd meisjes nub!
veel van jullie twijfelen een beetje maar zal het dan miss wel beter te zien zijn als ik dan over de 13w ben? want moet toch volgende week nog. liefs
Hello, Ik ben nieuw op het forum en heeeeeeeeeeel nieuwsgierig of iemand kan zien wat het geslacht van onze beeb is? De echo is van 12,2 weken. Ik ben benieuwd. Thanks
Priske ja, ik wacht je volgende echo af die zou duidelijkheid kunnen geven als de nub te zien is! Vraag om foto's van de zijkant, van t hele lichaampje Loekiej jongen!
hoi lottie ik zal het vragen. ik heb nog wel 2 andere echo's maar die zijn echt helemaal ingezoomd. liefs