@Citta: nou ik heb er natuurlijk ook niet echt verstand van maar als ik dat zo zie zou ik echt denken balletjes en piepemuis maar ja Denk dat je beter je VK kan vertrouwen
Lottie : ja dat ken ook zo zijn ja het blijft moeilijk we wachten maar af voor we het weten is het woensdag en anders zeer zeker 9 mei
meisjes hebben 3 streepjes en idd middelste kan clitoris zijn die is vaak nog groot bij baby's, mijn ervaring met ongens echo's zien die er toch wel heel anders uit dus vind het toch meer meisje.
Mamachayenne nope, jongens kunnen ook 3 streepjes hebben! Zie mijn topic bij onderzoeken en echo's " huh verwarrende echo"! Op jouw echo's zie ik geen nub. Misschien als ik morgen via de pc kijken..
Bekijk bijlage 147622 zouden jullie voor mij kunnen kijken of jullie zien wat het wordt?? alvast bedankt
ja het is best moeilijk hoor afwachten maar maar ik had via goolge even gekeken en ik zag deze echo l ( sorry ik krijg de echo foto er niet op hij geeft aan bestand te groot ) hier de website en rol naar beneden toe en je kunt de echo zien http://carebearcubs.web-log.nl/carebearcubs/2007/01/verloop_zwanger.htm ik vind deze best op die van mij lijken maaar ook hier zie je goed 2 streepjes en dan iets in het midden en ze zeggen een jongen ik wacht wel af wat de vk een woensdag zal zeggen en anders 9 mei 20 weken echo
Die is heel anders! Je ziet balletjes en een piemeltje! Bij jouwe kunnen het nog opgezette schaamlipjes zijn. Vind dat streepje ook niet op n piemeltje lijken wat bij dat termijn normaal wel te zien is. En anders ligt ie half uit beeld ofzo Ben benieuwd! Morgen weet ik t bij ons hopelijk ook helemaal zeker..
heel veel plezier morgen hoop voor jullie goed beeld te krijgen ja ik ga ook van uit dat het een meisje is
Hallon Allemaal, Zou iemand mij kunnen vertellen of ons kindje een jongetje of een meisje is? De echo is precies met 12 weken gemaakt.
Ik heb ook een foto in de aanbieding, benieuwd of iemand er iets van kan maken en of het uberhaubt te zien is.