Het grote NUB topic!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Natasja, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaraa

    tamaraa Nieuw lid

    4 mei 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan iemand de nub zien??
    de echo is van 10 weken en 4 dagen
     
  2. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rogijuli
    slechte echoscopisten dan allemaal, want het verschil tussen n navelstreng en piemel/scrotum is vrij duidelijk;) zeker naarmate je verder bent! 1-2x kan nog maar de hele zwangerschap niet goed kijken...oef haha:p. Andersom hoor je vaker.. Dat ze meisje zeggen en dat t een jongen blijkt te zijn.

    Tamaraa
    te vroeg helaas;) kan vanaf 12 weken
     
  3. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Net terug van de echo!!
    Wij krijgen een meisje!!! Ik ben zelf nog niet helemaal overtuigt, omdat ze heel erg moest zoeken. Ze zei dat ze 2 witte balletjes zag dus wij zeiden oh een jongen? nee het was duidelijk een meisje volgens haar omdat er een donkere lijn ertussen liep.
     
  4. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dan ben ik errug benieuwd naar de foto's!! Heb je die?
     
  5. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Tadaa ;)
     
  6. Aowyn

    Aowyn VIP lid

    16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey ladies.
    Ik heb een vraagje, ik heb geen echo foto met de nub erop maar ik heb wel een filmpje van de nub hahahaha.
    Ik was dan 10w3d met de filmpje en je ziet de nub van achteren tussen de schoppende beentjes. Vond ik zelf heel lief en grappig. Maar kunnen jullie van zo'n stand ook bepalen wat het wordt of alleen van de zijkant?
     
  7. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Aowyn
    als eerst wil ik even een mega gat in de lucht voor jou springen en een dansje door het huis doen!!! GEFELICITEERD!!! En lekker de 12 weken voorbij! Super! Weet niet of je je mij herinnerd maar ik kwam
    vaak bij het vage testen topic;).
    10.3 weken is helaas echt te vroeg. Ook als je tussen de beentjes kijkt lijken jongens en meisjes dan heel erg op elkaar.
    Veel geluk met je zwangerschap! Hopelijk kan je al wat meer genieten nu:D
     
  8. Aowyn

    Aowyn VIP lid

    16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey meissie!!!!!! zag je al voorbij komen toen ik hier neusde! Jaaaa ben zo blij! Eindelijk zit het goed en hopelijk de volgende 6 mnd ook! Ik ben al erg benieuwd wat ik krijg. Ik heb wel echo's in mijn album maar denk dat de nieuwste geen ub te zien is en ik lette goed op met meekijken maar ukkie is veels te druk hahahaha.. De volgende echo zal wel de pretecho zijn en dan hopelijk weet ik het al en heb je niks aan mij dan hahaha.
    Vond het wel grappig die nubje tussen de benen, lijkt zo en iniminie piemeltje haha
     
  9. januari2010

    januari2010 Niet meer actief


    Gefeliciteerd! Zei iedereen bij jou niet jongen... haha. Wij weten als het goed is donderdag wat wij dit keer krijgen, ben benieuwd! We hebben een overduidelijke jongens nub dus we gaan uit van een jongen :)
     
  10. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Klopt, toen ik echt duidelijk NUB foto's liet zien zeiden er wel een paar dat het een jongens NUB was. Zo zie je maar hoe zo'n uitsteeksel zich na een aantal weken mooi kan verstoppen :D
     
  11. citta

    citta Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    RoGiJuLi
    Maandag om 18.40 hebben we oze 20 weken echo
    ben benieuwd wat zij of hij er van zegt wat het geslacht is
    ik laat je die avond alleen weet ik niet hoe laat maar in ierder geval laat ik je horen wat het nu echt is
    SPANNEND!!!!!! ben echt aan het aftellen
     
  12. moui

    moui Bekend lid

    20 aug 2010
    587
    0
    0
    @alieke: zo zie je dat de ligging van de baby zelf ook erg meespeelt. jullie kleine lag anders als de andere nub foto's maar wel leuk een meisje! gefeliciteerd!!
     
  13. Rrianne

    Rrianne Fanatiek lid

    5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ben benieuwd wat jullie zeggen? Even ter bevestiging:D
     
  14. Rrianne

    Rrianne Fanatiek lid

    5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    En nog één
     
  15. Aowyn

    Aowyn VIP lid

    16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ziet anders uit dan bij mijn dochtertje dus zeg ik een jongentje :p
     
  16. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Alieke, ik zei toch meisje?:)
    Gefeliciteerd trouwens super leuk!!!
     
  17. tonyw

    tonyw Nieuw lid

    16 mrt 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels hebben we een nieuwe echo laten maken, daarbij hebben we de bijgevoegde foto gekregen. Ik ben wel benieuwd of jullie nu wel iets kunnen zijn op de foto. Alvast bedankt
     
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.655
    15.088
    113
    Nabij Utrecht
    @Alieke, Ik ben niet overtuigt hoor! De echofoto vind ik toch op een jongetje lijken en zelfs de echoscopiste moest lang kijken voor ze een uitspraak deed!! sorry ..... ;)

    @Rianne, een jongen (althans, ik neem aan dat dit een echo is voorbij de 15 weken).

    @TonyW, ik heb geen idee waar ik moet kijken op je echo! Hoever ben je op de echo en hoe ligt het kindje (waar kijk je tegen aan??)
     
  19. mmorgen weten we het ;) HOOP ik toch
     
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.655
    15.088
    113
    Nabij Utrecht
    @Elsken, het lijkt idd een jongensnub, maar je was op de echo nog geen 12 weken, dus met zekerheid durf ik het niet te zeggen!
    85% jongen.
     

Deel Deze Pagina