Hallo allemaal bij mij zij de echoscopiste eerst een jongetje en een paar minuten later toch een meisje. Wat denken jullie?? derdeecho_0002.jpg picture by itsme28 - Photobucket Deze echo is gemaakt toen ik 12w 3d zwanger was ben nu pas 13 weken hoor..... alvast bedankt knuffels
Hoi zwangertje28, je echo is "ter plaatse" niet heel duidelijk, maar als ik mag gokken dan zeg ik een jongetje. Maar dat is dan een heeeeele grote gok..
Heyy mamadaisy thnxs voor je snelle reactie wat leuk Ik heb er nog eentje weet niet of je het daar beter ziet of niet maar plaats hem toch ff voor de zekerheid..... van mij :: derdeecho_0006.jpg picture by itsme28 - Photobucket
ik heb mijn foto's geplaatst op het andere forum, de eerste gokte jongen! ben erg benieuwd! bedankt voor de link naar de site!! en als iemand hier nog wil gokken!!!! graag vind het erg leuk! liefs
ik vind het bijzonder dat jullie er ook maar iets in zien! hihi de vk zei me ook al meteen wat ze dacht! dat heb ik nog nooit meegemaakt bij alle 3 de kids niet! ze zei meteen dat het niet officieel was puur haar idee.. ben benieuwd! vind het leuk dat jullie reageren!
weet niet of het goede echo is en of er wat valt te zien en ik kan hem ook nog niet inscannen moet ik even bij mijn schoonvader doen xx
Heey meiden, heb gister een echo gehad maar ben bang dat de nub niet te zien is... Maar als jullie toch willen kijken zou t te gek zijn! PS morgen heb ik weer een echo, vk wil ff oefenen.. weet alleen nog niet of ik foto's mee krijg maar dan probeer ik dus nog een beetje duidelijke foto's te krijgen .
en nog een foto, alvast bedankt voor t turen.. ook al denk ik dat jullie t niet kunnen zien jammer genoeg.
nee helaas de baby wou ook niet echt helemaal mee werken.. we hebben wel tussen de beentjes gekeken en ik moet zeggen.. ik zag geen lang dingetje zoals ik bij mijn zoontje wel zag toen der tijd.. maar ja ik moet gewoon nog heel even af wachten... xxx
ben benieuwd of ik gelijk krijg patrica over een paar weken hahahahha triska, nee is er niet op te zien. vraag morgen dan een foto waar ie helemaal op ligt in de lengte... t liefst met rug recht