Scorpion ik kan die foto zo nog steeds niet zien. Je linkt nu namelijk gewoon naar je album, en op de 1 of andere vage manier vind mijn computers dat die pagina's leeg zijn... Nou meiden, iedereen zei over ons beebje dat het een meisje was en jullieh ebben gelijk hoor! We krijgen een dochter!
Duchess,gefeliciteerd Scorpion,nog steeds niet duidelijk te zien,je kan het beste een foto hebben van de zijkant en dat het kindje dan op zijn/haar rug ligt. groetjes Carina
Die eerste is een 3D echo volgens mij? Daar heb je dus niks aan. Die andere twee zijn ook niet echt duidelijk... Maar ik ga voor een jongen...! Maar het zijn erg onduidelijke echos vind ik, jammer!
Vanaf hoeveel weken zou je kunnen 'nubben'? (Wat het is is me nog steeds niet helemaal duidelijk) Dit is bijvoorbeeld mijn echo van gisteren, 10 weken 2 dagen. Zal nog wel te vroeg zijn?
Ohhh, oké, dan moet ik nog even geduld hebben Want ik krijg pas weer een echo met 20 weken. Dus we gaan met 16 weken voor een geslachtsbepaling bij een ander echobureau
Wat een ontzettend leuk en interessant topic is dit zeg! Wij hebben gisteren een termijn echo gehad en het bleek dat ik 11 weken en 6 dagen zwanger was gisteren. Kunnen jullie al iets zien op deze echo? of moet je echt exact 12 weken zijn? Lijkt me leuk en ik ben erg benieuwd (dit is trouwens de enige foto die we hebben meegekregen). Liefs Krissie
Spriet, daar kan ik niets mee, sorry... Krissie, kun je de echo duidelijker op de foto krijgen? Ik heb t idee dat er wel een nub op te zien is, maar dit is te onduidelijk.
Duchess, sorry maar duidelijker kan ik de echo niet op de foto krijgen, ik heb nog 2 foto's in mijn album staan, maar die zien er eigenlijk het zelfde uit. Helaas beschikken wij niet over een scanner anders had ik hem even gescand voor je. In ieder geval bedankt voor het kijken
Heej meiden, even vraagje tussendoor.. Als ik mn tweede echo krijg ben ik 11 weken en 3 a 4 dagen denk ik.. Zou er dan wat van een NUB te zien zijn? want de echo erna zal wel weer veel later zijn dus dan wordt t geen nubben anders....
Het kan wel maar is veel minder betrouwbaar. Even voor de duidelijkheid 11 weken 50% kans op correcte uitslag, 12 weken 94%.....