kunnen jullie nog 1 keer naar die van mij kijken.. ( ik mag over 2 weken al een echo laten maken maar toch ) ik was hier 12 w 2 d thnXX xxxx
ik zal is kijken of ik nog een ander heb .. misschien is deze beter ..en anders heb ik gewoon pech hihi dan moet ik maar ff wachten x
Hoi, Helaas, de nub is niet zichtbaar! Op de bovenste foto twijfelde ik (en neigde het naar een jongen), maar op de onderste zie ik helemaal geen nub. Ik durf dan ook geen uitspraak te doen.
haha nou oke dan houd het op dan wordt het maar wachten tot de echo.. ik zie net dat het nog 3 weken duurd en geen 2 maar ja houd de spanning erin zeggen we dan maar he hahaha maar evengoed bedankt.. xxx
@marjolein.. zoals de rest al zegt duidelijk een kleine meid! @onyeka.. ik ben geen astrid maar ik zeg eigelijk vrij zeker een mooie kleine meid!
Onyeka: Als dat geen meid is, dan weet ik het niet meer hoor! Denk écht écht écht een meid! Die echo is zó duidelijk
De echoscopiste kon het moeilijk zien bij de 20wkecho... maar ze dacht een meisje. Wat denken jullie???
@Sinnamon, op de eerste echo zie ik 3 streepjes, dus ik zeg ook een meisje! Hij ziet er precies hetzelfde uit als bij mijn dochter Waarom twijfelde de echoscopiste? Ik vind 'm best duidelijk
Ze zei dat ze het niet met zekerheid kon/mocht zeggen, en dat het evt nog kon dat het piemeltje tegen de benen aangeplakt zat. Maar dat ze wel dacht dat het een meisje was. Heb jij jou echo in je album? Even kijken..
Op de 2e foto is geen geslacht te zien, maar op de eerste foto is duidelijk een meissie te zien!! Gefeliciteerd
Nee sorry ik heb ze niet meer in mijn album staan. Met de verandering van de site zijn ze verwijderd en ben te lui om ze terug te plaatsen haha. Ik zal voor je kijken of ik ze nog op mijn laptop heb staan