Het grote NUB topic!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Natasja, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Oja wel goed je hhoofd schuin houden :p sorry :(

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    @ Rosanna, helaas is op deze foto's de afbeelding precies op de plek van de nub "afgesneden"/niet in beeld gebracht!

Sorry meis.

3. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    :$ Hoe frustrerend...
    In ieder geval leer ik zo wel geduld te hebben...;)
    Offtopic: bij mijn oudste wilde ik het niet weten, maar wilde ik stiekem toch de dag erna het echobureau opbellen om te vragen of ze het misschien toch gezien hadden :D:D

Bedankt voor het kijken AstridDi, de foto's zijn nu op:)

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

GEFELICITEERD! Wat leuk dat ze het hier goed hadden zeg!

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    En ik heb weer 2 foto's om een gokje te wagen, vandaag gemaakt :D

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    en nog een. Ik heb zelf wel een idee, maar ben eerst eens benieuwd wat Astrid zegt, onze expert ;) (voordat ik haar op het verkeerde been zet)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh super dat je nu een jongetje krijgt! Dat is ook sterk he, 4 meiden en dan toch nog een jongen :D Leuk hoor, die zal vertroeteld worden door zijn zussen!

8. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    weet niet of er wat te zien valt : foto 1

9. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    en foto 2

10. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    @ Incognito op basis van de 2e echofoto zeg ik een meisje!
    en wat denk je zelf ??

@Cici86, ook bij jou zie ik een meisje, maar dan op de 1e foto. Op de 2e foto kan ik niks zien, want dat is een vooraanzicht ;)

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Ik dacht zelf dus ook een meisje! Ik had van die lijntjes getrokken, zoals jij dat laatst bij een andere echo had gedaan en op basis daarvan dacht ik een meisje....!!!!

Eh, nu maak je het me wel makkelijker om te wachten tot de 17 weken hoor ;) Jeetje, ik ben nóóit nieuwsgierig, maar nu brand ik van nieuwsgierigheid! Gek die ik ben! ;)

Hee, als je tijd hebt, zou jij dan ook eens in mijn echo's van die lijntjes willen trekken? Kan ik kijken of ik het hier goed heb gedaan?

En nog een vraag.... jij hebt het haast nooit fout he? (ten minste, als ik dat zo lees, iedereen die hier even terug komt vermelden wat het daadwerkelijk is, volgens mij heb ik van jou nog geen foute inschatting gezien?)

Anyway, thanx :D

12. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Helaas kan ik de ruggegraat lijn niet mooi recht leggen omdat het ruggetje toch iets gebogen is, maar ik heb me best gedaan!
    Dus je moet het kontje ietsjes meer naar beneden denken, dan kan je een mooie rechte lijn trekken ;)

Bekijk bijlage 64056

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dankje! Moet je zien wat voor een leek ik ben, ik dacht namelijk dat de NUB hoger lag, precies boven het rondje dat jij getekend hebt ;) Maar ik ga lekker van jou oordeel uit, hoop echt dat je deze keer ook weer gelijk hebt :D

14. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Als dat de NUB is, dan wijst hij omhoog en dus een jochie !! Maar op basis van die 1e foto lijkt mij dat meer het bovenbeentje ;) Daar ligt ukkie met zijn lichaampie iets meer naar "ons" toegedraaid :D:D

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    jeetje, jij bent echt een kenner.....

nou ja, als dat een beentje is, en het verward wordt met de NUB, dan begrijp ik waarom ik op die amerikaanse site al 20 stemmen voor een jongen heb en nog 0 voor een meisje.... Ik vond die zelf niet omhoog steken, althans, niet genoeg en dacht op basis daarvan dat het een meisje zou zijn.... hahaha, maar goed, ik ga lekker op jou oordeel af...

En hoe vaak zit jij goed met je pendels trouwens, weet je dat zo?

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
  17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    haha, oké, zijn nog niet zoveel stemmen, even afwachten dus.... vraag me echt af of ik je nou voor mij had laten pendelen, volgens mij wel, zal ff mijn mailbox gaan napluizen ;)

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Yep, jij zegt een jongen... Spannend, spannend!

19. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden, ik heb hier een tijd geleden al een foto geplaatst maar toen werd er helaas niet gereageerd. Bij deze dus nogmaals mijn vraag of iemand wat kan zien aan de nub.

De foto is met 12 weken precies en is de enige die ik heb

Bekijk bijlage 64105

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    meid, ik kan er niets van maken, maar ik ben dan ook geen expert hierin ;)

Deel Deze Pagina