hoi meiden Ik volg dit topic al een tijdje. Vandaag heb ik met precies 14 weken een echo laten maken, kunnen jullie er iets uit opmaken? Als ik zelf kijk denk ik dat de NUB niet zichtbaar is of wel? Bedankt alvast!
Hallo allemaal, Een tijdje terug had ik hier ook m'n echo geplaatst met de vraag, wat is het geslacht? Prulleke zei een meisje en Meidenhuis zei heel voorzichtig een jongen. Eergister hebben we de 20weken echo gehad en alles was gelukkig helemaal in orde. En zonder enige twijfel kon de echoscopist ons direct vertellen: Het wordt een meisje!!!!!!!!
Irisje bedankt voor het kijken! Incognito volgens mij zijn we dat samen hoor Ik heb echt geprobeerd dit topic te volgen maar bij mijn eigen echo zie ik absoluut geen NUB
Hoi hoi, ALS het de nub is die ik zie, dan zeg ik een meid, maar ik ben er niet zeker van dus ik zeg 60% een meid
Op deze foto is geen nub te zien! Je ziet wel enorm mooi het hele beentje lopen (rechterbeentje)! Prachtige echo !!!!
Uitgaande van foto 1 zeg ik een meisje, maar ik twijfel of het kindje niet gedraaid ligt met het lichaampje De andere foto's zie je helemaal niks op, want dat zijn vooraanzichten en voor de nub moet je echt een zijprofiel foto hebben.
Cic86, hier heb ik je foto "bewerkt". Volgens mij als je erop klikt word hij iets grote Bekijk bijlage 64685
Volgens mij is het nog te vroeg om te kunnen zien wat het is, maar ik zet mijn echo er ook even bij. XXX Gusam
@ooitmamavan3 en incognito als ik een echo van nu had gehad ,had ik hem ook geplaatst hoor. Alleen ga ik nu heel netjes tot de 20 wkn echo wachten. Zal ik volhouden???