wonder 1980 en litdekoster jullie hadden een paar weken geleden een vermoeden 'meisje' gedaan over een fotootje die ik had geplaatst van 11wk en 3dg. Vandaag hebben we te horen gekregen dat het een jongetje wordt! hihi iets wat k totaal niet had verwacht, want k had juist dromen dat het een meisje zou worden, maar toch heel blij ermee.
Hey meiden! Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar pas net lid geworden... Ik heb vanochtend de 20-wekenecho gehad. Uitgebreid de tijd voor de medische checks - alles ok!!! - maar op het einde jammergenoeg maar 1 seconde voor het geslacht... Echomevrouw keek halve seconde, zette pijltje, typte "meisje" ... en uit ging het apparaat... Ik ben superblij... maar zou ze wel lang/goed genoeg gekeken hebben??? Ik hoop dat jullie eens kunnen kijken. In mijn fotoalbum zit de 20-wekenechofoto waarop ze "meisje'' heeft aangegeven (eigenlijk 21 weken) en ook voor de NUB-kijkers de 12-weken fotootjes. Ik weet niet zeker of de NUB er op staat. Ik sta te trappelen om rose pakjes, dekentjes, etc. te gaan kopen... Kan ik?
Ja ik zou maar lekker gaan shoppen!!! Mijn echo's zien er net zo uit en ze hebben al drie keer gezegd dat het een meisje wordt!
Ja, bij mijn zoontje zagen we precies zo'n pieleke zitten....en das echt een jongen! Maar je moet de 20 weken echo nog krijgen of niet?
Dames... In november liet ik jullie de echo foto zien van 12wk2dg! Dat was in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/174812-nub-experts-wie-durft.html Veel van jullie waren er toen al 100% van overtuigd dat 'het' een knul zou worden, gisteren is dit bevestigd via een geslachtsbepaling-echo! Dus de meeste hadden het goed, knap hoor!
Bekijk bijlage 37158 ben benieuwd wat jullie zeggen,gynae zei vandaag voor 80% zeker te zijn dat het een meisje is...
Dat vind ik dan heel knap want er is geen nub te bekennen. sorry meis, heb je misschien een andere echo?
nee,het is trouwens ook een foto van de echo want kan niet scannen. Maakt niet zoveel uit,de gynae was 80% zeker (heeft het op het scherm wel duidelijk laten zien,zag zo die streepjes en die waren parallel met de ruggengraat). maar we pinnen er ons niet op vast...we zien wel. Toch bedankt om moeite te doen hihi