@Klingel 1) je bent op de echo 11 weken en met 11 weken is de nub er wel, maar staat niet altijd al in de juiste hoek! Overigens zie ik hem iets afbuigen naar onderen. 2) de 2e echofoto ligt de nub recht met de ruggegraat. Mijn "voorspelling" ........... een MEISJE!
jeetje meis, ik lees net je verhaal,....wat vreselijk zeg! Zijn geen woorden voor! wens jullie heel veel sterkte!! -x-
Dank jullie wel meiden... komt met ons uiteindelijk wel weer goed, moet alleen ' ff ' een plekje krijgen. knuf terug!
@Fluffi, Kan je hem ook groter plaatsen! Als ik nu moet inzoomen word het dermate onduidelijk dat ik niks meer kan zien!
Yep, maar ook wel op basis van de 1e foto, de nub buigt iets af naar beneden Ik ga dus frontaal tegen je man/vriend in
wat lachen! ik zal t hem zeggen! hij is ZO overtuigd datie niet eens de zin van een geslachtsbepaling inziet. slaat nergens op toch? zeker voor de doorgaans nuchtere fries die hij is. als hij gelijk zou hebben zou ik het wel gaaf vinden, niet wegens een jongetje maar omdat ie er zo brutaal over kwaakt. maar ik zal zeggen dat DE expert heeft gesproken! trouwens, heb jij je eigen echo ook goed beoordeeld? (kom hier pas sinds gisteren kijken, weet nog niet zoveel van jullie )
Ja, ik had tijdens de echo al telkens (naar mijn weten) de nub naar onderen zien steken en dus een meid. Vervolgens hier een foto geplaatst, maar de expert (meidenhuis) kon geen nub ontdekken (zij dacht dat het het bovenbeentje was). En het is toch echt een meissie (vanochtend wederom gezien )
Ik krijg het niet voor elkaar. als ik het groot op sla wordt hij automatisch weer klein??? Vanuit word kan ik het helemaal niet uploaden. Ga er nog even mee verder. :x
ik heb er nog 3haha hoe bedoel je gedraaid?heb er geen verstand van ga even kijken bij de andere foto's hier of ik in me collectie een goeie hebt
ik kan geen foto in een pb versturen of wel?wilde jou astrid een foto laten zien jou mening even horen.